Center Manager

I CAN READ
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Prepare weekly and monthly KPI reports for submission to executive management
Responsible for KPIs of Active students & NCC
Conduct staff performance reviews, assess needs, cost/benefit analysis and other operational strategy assessments.
Overall responsible for managing the English learning Language center effectively on enrollment & customer services
Aid human resources department in recruitment process by interviewing potential hiring
Manage and improve center performance through performance monitoring, problem resolution, system audits and quality assurance measures.
Summarize, collect and analyze enrollment center trends and data for regular performance reports.
Prepare annual budget after estimating necessities, correcting overspending, analyzing cost variance and scheduling expenses.
Establish a high standard for productivity, quality, customer service as well as define user guidelines to train all center personels
Maintain consistent professional improvement through company training, coaching staff .
Ensuring student’s satisfaction KPIs measurable by reducing withdraw & grow KPIs of Active Students sustainably
Conduct feedback sessions with team members using recorded calls as learning tools
Oversee system, infrastructure maintenance and upgrade implementation. Call for repairs and trouble shooting as needed.
Step in to handle escalated issue resolution and VIP customer service
Managing center operation budget & responsible to control budget effectively
Develop Center’s systems for customer interaction and voice response and control the implementation process.

Yêu cầu công việc

5+ years of managerial experience
Good Time Management
Training & coaching Experience
Customer service experience preferred
Motivated self- starter
Bachelor’s Degree
Available to work at weekend & shift working hours
Excellent verbal communication skills
Follow up Through & Multiple tasks management
Excellent at using CRM, Cen 2

Quyền lợi

Happy birthday present
Employee Engagement Activities
Highly Competitive monthly income
Individual Learning & Development Opportunities.
Team Building Events
Training and Development Programs, Professional Soft Skills training
12 annual leaves per year
Compulsory Social Insurance
Annual party

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-29 10:55:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Center Manager - Mã tin đăng: 4524385. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: Head Quarter 192-194 Hoa Lan, P. 2, Q. Phú Nhuận, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Công nghệ cao
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây