Center Manager

CÔNG TY TNHH THĂNG TIẾN VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Planning

To ensure a thorough process goes into implementation and delivery; and in line with the strategic goals of the organization.

Efficient & high- quality implementation of the strategic plan for their Centers.

Center Manager (CM) are responsible for all aspects of the Center’s operation.

Performance Management and development of all center staff.
Budget management

Manage the overall spending of the Centre to ensure the highest efficiency and quality and to support the activities of the Centre

Evaluation & Reporting

At all time CSs should know and be able to report on all aspects of the Centre related to ensuring efficient and high quality operations

Communication

Manage the communication within and between all departments of the organization to ensure planning, implementation and continuous improvement of the Centre operations

Continuous Improvement

Identify opportunities to develop, improve and add value to Centre Operations in line with the strategic goals of their Centre and the organization

Brand Management

To make sure that the Centre’s image and operations reflect the Rise brand image and behaviour.

Marketing Cooperativeness

Support the overall operation of your Centre and the Marketing activities of the organization.

Partnership enhancement

Yêu cầu công việc

Excellent leadership and building team.
High responsibility and honesty.
Good at presentation and mass communication.
Good at dealing with complaints and problem solving.
Desire in sale and ability to sale, sale training and closing.
Creativity, good teamwork.
Having experience leading a team of academic, teachers, including of expat.
Fast learning and understanding; Good handle multiple assignments effectively at one time.
Excellent English skill, verbal and written.
Good at planning and result- oriented. Having high capability of decision- making.
University graduate / Master degree in business is preferable.
3 – 4 years’ minimum in education industry or sale/marketing related.

Quyền lợi

• Competitive base salary- negotiable
• 13th month salary & KPI bonus;
• Annual leave, insurance- related to Vietnamese Law;
• Opportunities to explore one of the most pleasant and stimulating working environments.
• Generous sales bonuses;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-25 09:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Center Manager - Mã tin đăng: 4834589. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: 102 Nguyễn Du, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Công nghệ cao
Cấp bậc
Giám Đốc
Kinh nghiệm yêu cầu
4 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây