As a CSR, you will support customers through 1 in 3 channels below
Hotline- English Call Agent.
Live Chat (on the website)- English Chat Agent.
Gmail- English Ticket Agent.
CSR Working Shifts
: 40h/week (05 days/week) from Monday to Friday
CSR Night Shift (salary 13- 17M/month)
Night Shift 1: 8pm- 5am (Vacancies: 5)
Night Shift 2: 11pm- 8am (Vacancies: 5)
Note: During Wintertime in the US (Daylight Saving Time- starts on the second Sunday in March and ends on the first Sunday in November), the time frame will be offset by 13 hours (UTC Time zone).
Working Location
CSR’s Office Address: HTP Building, No. 434 Tran Khat Chan, Pho Hue Ward, Hai Ba Trung District, Hanoi.
More specifically, you will be responsible for the following tasks
Focus on Customer Support.
Refer issues and questions to managers if necessary.
Completes reports of calls and other data accurately and on time.
Identify and address customer needs, with a goal of total satisfaction.
Manage a volume of calls / emails / chats with knowledge and efficiency.
[Vi]
Khi là một CSR, bạn sẽ Chăm sóc khách hàng thông qua 01 trong 03 kênh sau:
Gmail- English Ticket Agent.
Live Chat (trực tuyến trên website)- English Chat Agent.
Hotline (tổng đài)- English Call Agent.
Thời giờ làm việc
: 40 giờ/tuần (05 ngày/tuần) từ Thứ Hai đến Thứ Sáu
CSR CA ĐÊM (mức lương 13- 17M/tháng)
Ca Đêm 1: 8pm- 5am (SL: 5)
Ca Đêm 2: 11pm- 8am (SL: 5)
Lưu ý: Trong Giờ mùa đông ở Hoa Kỳ (“Giờ tiết kiệm ánh sáng ban ngày”- bắt đầu vào Chủ nhật thứ hai của tháng 3 và kết thúc vào Chủ nhật đầu tiên của tháng 11), khung thời gian sẽ thay đổi sang lệch 13 giờ (Múi giờ UTC).
Địa chỉ văn phòng
Văn phòng CSR và Review: Tầng 2 tòa nhà HTP, số 434 Trần Khát Chân, phường Phố Huế, quận Hai Bà Trưng, HN.
Cụ thể hơn, bạn sẽ chịu trách nhiệm về những công việc sau
Hoàn thành báo cáo với quản lý trực tiếp về các cuộc gọi và dữ liệu khác một cách chính xác và đúng hạn.
Tập trung chuyên môn về hỗ trợ khách hàng, không tìm kiếm khách hàng từ bên ngoài.
Quản lý khối lượng cuộc gọi/email/live chat một cách hiệu quả.
Chuyển các vấn đề và câu hỏi cho người quản lý nếu cần thiết.
Xác định và giải quyết nhu cầu của khách hàng để đảm bảo được sự hài lòng của khách hàng.