Chief Marketing Officer Công Ty TNHH Interspace Việt Nam

CÔNG TY TNHH INTERSPACE VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Brand Marketing
- Drive the BCI execution to ensure that all communications efforts are aligned and work harmoniously to deliver a consistent brand message and effectively engaged the target audience across multiple channels, including traditional and digital media
- Develop Brand Communication Ideas (BCI) in alignment with the Brand Vision, and long- term goals to ensure a strong and consistent brand presence in the market.
- Create creative and engaging content to attract and retain customers.
- Manage and develop the brand, ensuring consistency and positivity in all marketing strategies and tasks.
- Enhance brand awareness and image in the minds of customers and partners.
Performance Marketing
- Manage and implement online marketing strategies to maximize performance and ROI.
- Enhance online advertising performance and optimize cost per click (CPC) and cost per acquisition (CPA).
- Generate Customer/Sale and Increase (Growth) sale/customer for company through marketing activities:
+ Market research
+ Product/service marketing through digital campaigns
+ Branding and marketing communication. Especially Build up social channel and activities
+ Listen from market, competitors, all information trend (digital marketing trends) related to Digital marketing industry, Affiliate marketing
- Optimize performance and optimize the cost of all marketing activities
Product Marketing
- Support branding and performance efforts across all industries and company projects (Ecommerce/Finance/Mobile/D2C/Social marketing/SME/...)
Employer Branding
- Developing the ACCESSTRADE recruitment brand Internal Communication
- Combine departments (HR, Office...) to implement internal communication plans
Team Management
- Other tasks follow BOD requirements.
- Build up and lead all team to be success/ lean and professional marketing team

Yêu cầu công việc

- Minimum of 7 years of experience in a marketing leadership role, with bottom- line responsibility
(Brand and Digital Marketing)
- Strong:
+ Branding knowledge
+ High Communication and Interpersonal skills
+ Excellent leadership and team management skills
+ Mastery of brand management principles and experience in managing a master brand.
+ Analytical mindset with proficiency in data- driven decision- making.
- Good knowledge for:
+ Technology product
+ Digital marketing
+ ROI mindset
+ Services customers
+ Having a mindset for growth hacking.
- English level: Fluent

Quyền lợi

13th month salary in accordance with company policies and regulations

Social insurance, health insurance and unemployment insurance will be in accordance with Labor Law

Meal, gasoline and mobile phone allowance and personal health insurance package allowance

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:22:53

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chief Marketing Officer Công Ty TNHH Interspace Việt Nam - Mã tin đăng: 4129871. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Hanoi: 4/151B Yen Lang, Dong Da, Hanoi, VietnamTel: +84 24 3217 1304Ho Chi Minh: 927/1, CMT8 str, 7 Ward, Tan Binh, Ho Chi Minh City, VietnamTel: +84 28 3970 0359

Thông tin chung

Ngành nghề
Vận tải - Lái xe/ Tài xế
Cấp bậc
Giám Đốc Và Cấp Cao Hơn
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây