Chuyên Viên Cao Cấp Khách Hàng Doanh Nghiệp - CRM Shinhan Bank Vietnam

SHINHAN BANK VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Coordinating with other internal departments to ensure smooth & timely execution of transactions and speedy response to customers’ needs.
- Assisting Manager/ Director with ad hoc tasks as requested.
- Attract customers to open CIF / open payroll account and cross- selling other products at Shinhan Bank.
- Coordinating with branch to cross- sell other products and services to increase revenue for bank.
- Ensure that banking facilities offered to clients are structured in compliance with credit lending policies.
- Understanding the customers’ requirements with good sense of credit assessment and industry trend.
- Dual marketing with branches ( support meeting, presentation to introduce IMC products ).
- Approach to market and target customers to establish relationships to attract and develop the portfolio for Institutional Business by marketing activities and promotion campaigns.
- Ensuring the delivery of leading customer service.
- Build and manage network with Institution clients so as to optimize customer acquisition, retention and income generation from sales of Institution segment.
- Fast decision making to find out banking opportunities for our business and Shinhan Bank.
- Join and being responsible for all the bank’s extra activities.
- Providing timely advices/ support to customers on all designed segment and the Bank matters.
- Supporting branches by providing Sales tools and cooperate working.
- Prepare daily/weekly report to maintain relationship with customers or ad- hoc report required by high level.
- To generate revenue pools for Institution and for the whole Bank.

Yêu cầu công việc

- Result- oriented, self- motivated.
- Strong communication and negotiation skills in both English and Vietnamese.
- Honest & good integrity.
- Enthusiastic, hard- working, focus on detail information .
- Join and being responsible for all the bank’s extra activities.
- Well organized with multiples tasks.
- Working under pressure abilities.
- Experience in sales, accounting, business, finance and banking preferred.
- Universities graduation is a must.
- Good understanding and knowledge of various banking products and services.
- Problem solving/ Analytical and organizational skills with systematic and logical work style.

Quyền lợi

Social insurance & Health care insurance

Training and Development

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:13:13

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên Viên Cao Cấp Khách Hàng Doanh Nghiệp - CRM Shinhan Bank Vietnam - Mã tin đăng: 4014918. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 290 B An Dương Vương, P4, Q5, TP HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây