Chuyên viên cấp đơn

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 1 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Operation and Process
- To verify calculating premiums, refunds, commissions, adjustments, terms in quotation
- To modify, update, and process existing policies to reflect any change in beneficiary, amount of coverage, or type of insurance.
- To use computer to enter, process and record new insurance policies. Calculate premiums, refunds, commissions, adjustments, using insurance rate standards.
- To review and verify data, such as age, name, address, and principal sum and value of property on insurance applications and policies.
- Policy documents distribution
- To perform Treaties Reinsurance disposal arrangement and accumulation code creation & modification within the delegated authority given by Reinsurance Division.
- To examine letters from policyholders or agents, original insurance applications, and other company documents to determine if changes are needed and effects of changes.
- Allocations works as assigned by Manager.
- To organize and work with detailed office or warehouse records, maintaining files for each policyholder, including policies that are to be reinstated or cancelled.
Management, Communication, and reporting
- To report routine works to Manager and/or major issues of areas involved.
- Other works assigned by Manager to contribute to the general success in performance of Business Processing Division
- Corresponding with Accounting Division and Reinsurance Division of premium posted, cancelled, or added and Fac- out Reinsurance.
- To monitor error rate, timeline, productivity that assigned.

Yêu cầu công việc

QUALIFICATIONS:
- University graduation.
- Good at English
SKILLS/KNOWLEDGE:
- Attention to details.
- Knowledge of administrative and clerical procedures and systems such as word processing, managing files and records, stenography, and transcription, designing forms, and other office procedures and terminology.
- General knowledge of insurance, products, insurance contracts, funding, and rating
- Effective communication skills
- Relationship building
- Team player
- Proficient in MS office, basic knowledge of database and applications.
- Good coordination
- Good time management
- Organized
EXPERIENCE:
- At least 2 years of experience or similar work

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:43:44

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên viên cấp đơn - Mã tin đăng: 4070148. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM PHI NHÂN THỌ MSIG VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Việc làm cấp cao
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Lên đến 1 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây