Chuyên viên chăm sóc khách hàng (Customer Service Officer)

CÔNG TY CỔ PHẦN GOLDEN PATH ACADEMICS VIỆT NAM (GPA)
Mức lương
7,000,000 - 10,000,000 vnd
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

I. Duties and Responsibilities (based on a 44-hour work week)

1. Care job’s performance

  • Compliance Customer Service Procedure to apply well in conjunction with relevant departments: Academic, Sales, Marketing….
  • Support teachers in students’ issue, giving alter solution and feedback
  • Handle request and complains
  • Monitor Customer Satisfaction Results (CSR) then having prompt action.
  • Contact parents directly or by phone, email to get their feedback.
  • Call each student at least once a month for building relationship and update students’ learning situation to parents.
  • Attend parents’ meeting with teachers to communicate with parents
  • Observe each class once a month to understand students, teachers and program

2. Re-enrolments

  • Keeping students/ customer are informed about student’s progress after class by period of time.
  • Complains, feedbacks are being answered properly to customer with solution.
  • Summarize customer feedback and having prompt report to CSM.
  • Communicate well with sale team for the number of re-enrollments.

3. Other administration

  • Supervise the office, class room, center in proper clean-up, tidy and safe.
  • Supervise all equipment in proper condition to serve.
  • Prepare and support Marketing / sale on school events.

4. KPIs needed

  • Re-enrollment rate: 70%
  • Each student receives at least 1 call / month.
  • Observe each class at least once a month.

II. Benefits

  • Unique opportunity to work within a multi-lingual, international-standard, drama-free environment
  • Professional and holistic training
  • Exciting team activities: Company trip, Teambuilding trip, Annual party...
  • Annual performance and salary review
  • Lunch and parking allowances
  • Other Benefits:According to Labor Law, company regulations and internal policies of GPA Vietnam.

Yêu cầu công việc

III. Position requirements

  • University graduated, prefer fluent in both English and Vietnamese
  • Team building and Communication skills
  • Problem solving skills
  • Well-organize and detail management
  • Ability to work independently and as a part of the team
  • Be able to work on shift and travel.

IV. Hours and Location

  • Job location: 17 Son Tay Street, Ba Dinh District, Hanoi.
  • Hours: Monday to Sunday as agreed up to 44 hours a week

Quyền lợi

  • Máy tính xách tay

  • Bảo hiểm theo quy định

  • Du Lịch

  • Đồng phục

  • Thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Công tác phí

Cập nhật gần nhất lúc: 2019-10-22 04:30:02

Xem thêm

Thông tin khác


  • Bằng cấp:
    Đại học

  • Độ tuổi:
    Không giới hạn tuổi

  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên viên chăm sóc khách hàng (Customer Service Officer) - Mã tin đăng: 939477. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Tòa nhà D2 - 114 Giảng Võ, Ba Đình, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng,, Giáo dục / Đào tạo,, Ngành khác
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
: đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/11/2019
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây