Chuyên Viên Đào Tạo - Dịch Vụ Call Center

CÔNG TY CỔ PHẦN BPO MẮT BÃO
Mức lương
16 - 18 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

✓ Support and partner with Operations to transition of agents from training to production environment, ensuring competency levels meet business needs (where required)
✓ Measure the effectiveness of training programs using various feedback methods – focus groups, interviews, and surveys that will lead to enhancement of training resources and programs based on results of evaluation
✓ Recommend curriculum modifications to Training Manager/Supervisor based on internal customer feedback and/or Training Needs Analysis
✓ Ensure effective, consistent communication with managers, peers, and other resource groups, including dayto day informal interaction with clients
✓ Accountable for achieving individual training performance metrics
✓ Prepare and present training materials through classroom learning, hands on demonstrations, and supporting activities
✓ Responsible for day- to- day functional direction of agents within the program training classroom environment, including student progress monitoring for the duration of training, providing coaching and developmental feedback and readiness recommendations
✓ Participate and contribute to continuous learning culture by maintaining engagement on change management, product and services releases, policies, processes, and procedures
✓ Utilize effective presentation and facilitation skills including creative training techniques and adult/accelerated learning techniques using a variety of training delivery modalities in a classroom environment
✓ May support Instructional Design team in designing and developing training materials for various instructional delivery methods including computer- based training, interactive, classroom training, and written job aids
✓ Maintain relevant product knowledge for each account by taking calls, attending client and cross functional meetings (as needed), and side by side observations

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-30 23:50:05

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên Viên Đào Tạo - Dịch Vụ Call Center - Mã tin đăng: 4527642. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 54 Đường C1 Phường 13 Quận Tân Bình, HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Chuyên Viên- Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây