Chuyên Viên Giải Quyết Khiếu Nại

CÔNG TY CP DƯỢC PHẨM PHARMACITY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Support CI to review and respond negative comments from INPS and Google review channels;
Check complaint accuracy and content, correct information to process the complaint;
Work with dissatisfied customers to resolve any difficulties or complaints by proactively reaching out and offering customer- focused solutions and demonstrating an elevated level of attention, care, and follow through;
Implement other tasks at line manager assigned.
Coordinate with internal departments to handle handling complaints/ negative comments and effectively solve customers’ issues within service level agreement;
Raise any escalated customer concerns to the next level of management if any;
Quickly and thoroughly respond to customer complaints/ negative reviews with a focus on transforming any negative experience into a positive one by building trust and rapport, and offering timely and effective resolutions that satisfy customer expectations;
Manage and record complaint files and databases for all customer complaints, according to established company procedures;
Complete all required training courses to expand knowledge and performance level;
Support claim supervisor to improve complaint process if possible and maintain knowledge of all products, compliance rules, and operations;
Comply with the Company’s processes, procedures, regulations, and standards;
Gather data, investigate, analyze and evaluate other information alongside the complaint to identify possible solution proposals;
Ensure that the customer complaint complies with all relevant procedures and are closed appropriately;

Yêu cầu công việc

Bachelor’s degree in Pharmacy, Hospitality, Customer Services, or other relevant fields
Good at English (speaking and writing)
Office (word, excel, power- point)
Shift- based working time, 1 day OFF per week.
Emotional stability sympathy and ability to handle pressure
Pharmaceutical knowledge is a plus.
Effective listening and communication skills
Problem- solving skills
Willing to work with flexible time to meet the work requirements
Maintain in- depth knowledge of company processes and policies
At least 2- 3 years of working experience in the same position, preferably with experience in Retail, Stores chain
Analytical, deductive reasoning, and listening skills

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-30 05:10:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên Viên Giải Quyết Khiếu Nại - Mã tin đăng: 4236073. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 248A Nơ Trang Long, Phường 12, Quận Bình Thạnh

Thông tin chung

Ngành nghề
Pháp luật/ Pháp lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây