Chuyên Viên Giao Dịch/Billing Clerk- Night Shift

CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN OUTSOURCE SOLUTIONS
Mức lương
14 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Working hours: 22:30 – 07:30

Proactively monitor and follow upwith customersonthe progress of payment processing.
Contact customers regarding payment- related issues.
Perform additional duties as assigned by management to support departmental and organizational goals.
Make calls to partners and banks to assist customers with payment- related matters.
Create payment plans for customers enrolled in the program and track their payments.
Work on the CRM system and the company&039;s dedicated accounts to ensure accurate reflection of input data and customer payment information.
Address customer inquiries/complaints regarding theservice and related cash flow matters via email, calls, and messages.

Yêu cầu công việc

Min 1 year of experience in billing clerk or related job.
Ability to thrive in a high- pressure environment and work effectively both independently and in a team.
Fluency in English (work with partners and banks in the US).
Graduation from a relevant field of study: Finance, Banking, Economics, Accounting, etc.
Strong problem- solving and communication skills.
Proficiency in meticulous attention and focus on every detail.
Proficient in Microsoft Office.
Ability to calculate quickly and accurately.

Quyền lợi

Work in a foreign- friendly and professional environment.
Separate resting area during lunch break.
Annual regular health check- ups.
High salaries for high performance, Official Salary: 14.000.000 VND + Bonus.
Working environment: young, dynamic, productive & speed- focused with various departments and over 40 employees.
Receive comprehensive training on company processes before starting work- continuous supervision and guidance from management until proficiency is achieved.
Competitive salary commensurate with capabilities. Fair evaluation and opportunities for career advancement.
Training on software usage such as CRM, ZOOM as required by the company.
Team building activities and a 13th- month salary based on the company&039;s business performance.
Access to a pantry with free tea, snacks, coffee, noodles, etc., daily. Microwave, refrigerator, hot and cold water dispenser with a view of the city.
Full participation in social insurance according to government regulations.
The company provides all the necessary work equipment.

JOB DETAILS:

Employment type: Full- time (Night shift).
Industry: Financial services in the US market (No insurance, No lending).
Working hours: 22:30 – 07:30, 5 days/ week (working by US business hours).

Join our dynamic team and be part of an organization dedicated to delivering exceptional service and support to our valued clients across the United States. Apply now and embark on a rewarding career journey with Outsource Solutions!

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-05 15:20:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên Viên Giao Dịch/Billing Clerk- Night Shift - Mã tin đăng: 4539261. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 60/15-17 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây