Chuyên Viên Hành Chính Văn Phòng (General Affairs)

CÔNG TY TÀI CHÍNH TNHH MTV MIRAE ASSET
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Work with Vendors/Suppliers to perform tasks related to payment, contract tracking, contract review, pricing, etc.
Other admin tasks as assigned.
Monitor office administrative costs and apply before the payment deadline on the internal system; contact and work with the building management;
Monitor company budgets; update the cost summary reports of all office branches: electricity and water costs, stationery, trees,...
Maintain office filing system and update databases; Analyze and evaluate indicators based on reports, thereby making appropriate recommendations to optimize costs and usage purposes.
Support events and festival celebrations execution for company activities;

Yêu cầu công việc

Education level, certification:

Bachelor degrees in Human Resources Management or related.

Experience:

Written and verbal fluency in English is required.
At least 02- 03 years experience in the same position.
Good communication and management skills.

Individual Characteristics:

Open- minded, proactive, well adaptable to changes.
Self- motivated, and ability to work independently.
Careful, honest, supportive.
Have experience working in Korea company is convenient.
Proficient with Microsoft Office and other related software.
Ability to work under high pressure, multiple tasks.

Quyền lợi

Mirae Asset Finance Viet Nam aims to build a "Professional- Friendly- Effective" working environment. Our strategic objective is to provide a working place with attractive package, growth opportunity, and sustainable development.

Flexible internal career opportunity.
Annual health check, company events.
Young and proactive environment; no barriers, no limitation for new idea.
Annual healthcare insurance package from senior level and above.
Attractive packages with 13th salary year- end bonus and a week trip to Korea in order to recognize all your good performance and effort at MAFC.
15 days annual leave.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-04 00:03:18

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên Viên Hành Chính Văn Phòng (General Affairs) - Mã tin đăng: 4127633. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Chuyên viên hành chính văn phòng

Quy mô: 100-499 nhân viên
Trụ sở: 01 Lê Đình Lý - Phường Vĩnh Trung - Quận Thanh Khê - TP Đà Nẵng

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây