Chuyên viên Hành chính Văn Phòng (General Affairs Executive)

CÔNG TY TÀI CHÍNH MIRAE ASSET (VIỆT NAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Monitor company budgets; update the cost summary reports of all office branches: electricity and water costs, stationery, trees,...
Support events and festival celebrations execution for company activities;
Other admin tasks as assigned.
Maintain office filing system and update databases; Analyze and evaluate indicators based on reports, thereby making appropriate recommendations to optimize costs and usage purposes.
Monitor office administrative costs and apply before the payment deadline on the internal system; contact and work with the building management;
Work with Vendors/Suppliers to perform tasks related to payment, contract tracking, contract review, pricing, etc.

Yêu cầu công việc

Education level, certification:

Bachelor degrees in Human Resources Management or related.

Experience:

At least 02- 03 years experience in the same position.
Written and verbal fluency in English is required.
Good communication and management skills.

Individual Characteristics:

Proficient with Microsoft Office and other related software.
Careful, honest, supportive.
Self- motivated, and ability to work independently.
Open- minded, proactive, well adaptable to changes.
Ability to work under high pressure, multiple tasks.
Have experience working in Korea company is convenient.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:22:53

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên viên Hành chính Văn Phòng (General Affairs Executive) - Mã tin đăng: 4129892. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Chuyên viên hành chính văn phòng

Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 4, tòa nhà H3 số 384 Hoàng Diệu Q4 Tphcm

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chính - Văn phòng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây