CHUYÊN VIÊN HỖ TRỢ KHÁCH QUỐC TẾ MẢNG VIỄN THÔNG - KHÔNG YÊU CẦU CHỨNG CHỈ NGOẠI NGỮ (DL)

BELLSYSTEM24 VIETNAM
Mức lương
12 - 14 triệu
Địa điểm làm việc
Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are seeking a
Customer Support Representative
to handle incoming calls and provide assistance to our current customers. The main responsibilities include addressing customer- reported issues, facilitating SIM and phone replacements, and assisting customers with service registration. The role involves interacting with customers through phone calls and chat conversations. Additionally, the position requires proactive follow- up calls to customers using our services or upon their request for support. It is important to note that
there are no sales targets or revenue quotas
associated with this role.

Working hours:

** Monday to Saturday, with Sundays off.

Shift 1: 8:00 PM to 5:00 AM (Vietnam Time)
Shift 2: 10:00 PM to 7:00 AM (Vietnam Time)
Shift 3: 11:00 PM to 8:00 AM (Vietnam Time)

Break time: 60 minutes

Yêu cầu công việc

Candidates without experience will receive training.
Male/Female between 18 and 35 years old.
English proficiency commensurate with the respective positions, with no English certification required.

Quyền lợi

Chat Agent:Starting salary of 12 million VND
Call Agent:Starting salary of 14 million VND.
Free training,support 3 million VND training fees
Young, dynamic, and creative working environment.
Flexibility to switch work channels based on individual capabilities to increase income.
Birthday celebrations, team building activities, annual trips, recognition programs, and support from the labor union.
The company provides 100% of the necessary equipment for work.
Participation in social insurance(BHXH), health insurance(BHYT), and unemployment insurance(BHTN)as per Vietnamese law, with social insurance contributionsstarting after 2 months of employment.
Secure and safe working environment.
Opportunity to enhance English language skills in a customer- oriented environment targeting the US market.
Comprehensive initial vocational training provided.
Regular salaryreviews twice a year; salaryreview after the first 3 monthsof employment.
Opportunities for career advancement to managerial positions such as Supervisor, Team Leader, Trainer, Specialist, and Group Leader.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-18 18:15:21

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CHUYÊN VIÊN HỖ TRỢ KHÁCH QUỐC TẾ MẢNG VIỄN THÔNG - KHÔNG YÊU CẦU CHỨNG CHỈ NGOẠI NGỮ (DL) - Mã tin đăng: 4066481. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BELLSYSTEM24 VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung học phổ thông
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
18/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây