[CIS] Academic Service Office Supervisor

CANADIAN INTERNATIONAL SCHOOL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Consults parents about academic programmers of each school in the system so that they would have the best and suitable choice for each student.
Collaborate with other administrative staff within and outside ASO when and where appropriate to ensure smooth execution of ASO administrative duties.
Provide administrative assistance including supporting events (Parent events, New teacher Orientation, Graduation, etc.) and workshops and preparing supporting documents for students such as confirmation letters, copies of report cards when required and managing the related administration.
Provide assistance with the operational non- academic aspects of procedures such as student complaints handling, appeals, timetabling, timesheets, re/enrolments, class management, attendance (record late and dismissal early)
Data management of student- related information and issues include administrative support to prepare and schedule examination, attendance list and to update results, issuing report cards, updating academic record and other special events (discipline, reprimand, reward, etc.)
Be responsible for interpretation and translation for the Leadership team and teachers in meetings with parents or for drafting, translating, and distributing letters to parents in the system.
Other administrative and operations duties as determined by the Operation Manager.
Directly Manage ASO team, Report and follow the directive from Operation Manager
Ensure the dissemination of specific and accurate information while maintaining confidentiality, integrity, compliance and meeting legislative reporting requirements of student records for all students.
Follow up students’ status (new, current, defer, withdrawal, etc.), updating students’ results and manipulating statistical data to report as well as support contacting parents to remind tuition fees on time.
Ensure accurate and timely communication with clients on all requests, including advising students, parents. Use persuasion skills in dealing with internal and external contacts.
Record and promptly notify the relevant departments when the student needs to stop using the services.
Participate as an effective member of the service team through contribution to the team&039;s planned goals by completing tasks in an accurate and timely manner.

Yêu cầu công việc

Must have experience of working in the school&039;s operation or training centre
Good communication skill
Careful, meticulous, confidential, and well organizer
Have a can- do mindset
Ability to organize work independently as well as a team player, ability to observe and handle problems quickly and effectively
Good verbal and written communication skills in English and Korean
Bachelor degree
Familiar with office computers skills
At least 2- 3 years experience as Academic Service Officer or Customer Service
Can do multi- task, problem- solving skill

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:24:48

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [CIS] Academic Service Office Supervisor - Mã tin đăng: 4034160. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CANADIAN INTERNATIONAL SCHOOL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây