[CIS] Marketing Manager (strong in Academic Content)

THE CANADIAN INTERNATIONAL SCHOOL (CIS)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The Canadian International School (CIS)- a member of EQuest Group- serves Kindergarten – Grade 12 students where the Ontario curriculum is taught. The IB Diploma Program is also offered to students in Grades 11 & 12.
Marketing

Lead the marketing team and execute the approved marketing strategies/promotion plans, monitor and manage budgets, allocated marketing expenses to grow the number of users of the company’s schools.
Develop overall and periodical marketing strategies/promotion plans for the schools/business units within the assigned locations and present the marketing strategies and plans to the Management for approval with details of budget requirements.
Conduct regular marketing research and keep the Company updated with the industry trends, competitors’ information, including the market research/analysis for specific purposes/plans of the Company
Explore, develop and execute marketing strategies/promotion plans to ensure the successful launch of new schools/products

Brand Management & Public Relations

Conduct other tasks assigned by the Manager/BOM
Organise and coordinate with media agencies and other departments in the company in carrying out PR activities, promotional events, joined functions, … to promote the Company/schools as a whole.
Build and maintain good relations with publications and TV stations’s journalists to ensure maximum positive news exposure for the company
Identify risks, prepare contingency and recovery plans, and manage resources during the crisis.
Develop appropriate PR strategies/plans for the Company and present them to the Management for approval to support the brand management and business performance of the Company
Be responsible for providing accurate, complete, and effective communications to journalists, publicity or promotions and ensure proper production of promotional and advertising materials of the company
Manage communications with employees, customers, shareholders, and the media to minimize damage to the reputation of the business

Yêu cầu công việc

• Have good writing, book writing, and editing skills, analyzing, commenting, etc.
• Have skills in planning, writing scripts, composing comments, writing letters...
• At least 4- 5 years of experience in equivalent positions.
• Have skills in page administration, website management, facebook... and other social media channels...
• Have ability to perceive and be sensitive to information; Accurate and fast processing
• Prioritize candidates with experience in journalism, television, and knowledge of the publishing process
• Bachelor&039;s Degree in Marketing, Communications, or Education.
• Critical thinking about topics; have the ability to exploit and synthesize information

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-18 02:00:35

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin [CIS] Marketing Manager (strong in Academic Content) - Mã tin đăng: 4196818. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 86 Số 86 , Đường 23, Phường Tân Phú, District 7, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Giáo dục - Đào tạo
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây