Community Manager

CÔNG TY TNHH GYLD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Responsibilities
As a Community Manager, you will be crucial in building and nurturing our online community of web3 founders and builders, fostering engagement, and representing Formo across digital channels such as X and LinkedIn.

Moderation and Support: Monitor community channels to ensure compliance with community guidelines and maintain a positive and inclusive environment. Provide timely support and assistance to community members, addressing concerns and escalating issues when necessary.
Content Creation: Create compelling content, including blog posts, newsletters, social media updates, and community announcements, to keep our audience informed and engaged. Collaborate with the marketing team to develop content strategies that resonate with our community.
Community Growth: Be actively involved in Twitter and other platforms to stay updated on trends, discussions, and memes relevant to the web3 data space. Identify opportunities for partnerships, collaborations, and community events to drive growth and increase engagement.
Feedback Collection: Gather feedback from the community regarding product features, user experience, and community initiatives. Consolidate feedback and communicate insights to relevant teams to inform product development and community engagement strategies.
Analytics and Reporting: Track key community engagement, sentiment, and growth metrics. Generate regular reports to evaluate the effectiveness of community initiatives and provide actionable insights for continuous improvement.
Community Engagement: Engage with Formo’s community members across social media platforms, forums, and other online channels. Foster meaningful interactions, address inquiries, and facilitate discussions to build a vibrant and supportive community.

Yêu cầu công việc

Your communication style is open, transparent, and direct, and you consistently collaborate with your teammates.
Always open to feedback, new ideas, and opportunities for self- improvement
You are passionate about building user- facing products and like to sweat the details to create incredible experiences.
Possess a strong sense of ownership in your work, which drives you to find ways to do things better and faster.
You&039;re a strong team player and have excellent communication and collaboration skills.
You&039;re a self- starter with a zest for learning, who is ambitious and communicative, and who has a strong penchant for taking initiative. This role requires someone unafraid to challenge the status quo and eager to contribute to a fast- paced, innovative startup environment.
You have a growth mindset and are eager to learn and take on new challenges, including learning new frameworks, languages, or libraries.

Quyền lợi

15 days annual leave per year, one extra day for each year at the company
Seven days of sick leave
11 days VN public holidays
Social, health, and unemployment insurance according to VN labor laws
Annual company trip
Professional mentorship program, buddy system, weekly talks
Regular team- building and social outings
Annual health check
13th- month salary and Tet holiday bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-02 21:15:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
18/01/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Marketing - PR
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Community Manager - Mã tin đăng: 4927426. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH GYLD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Community manager tại tỉnh/thành