Community Operations Specialist (Bangkok Based)

TDCX THAILAND
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Gather, analyze, and utilize relevant data to develop ways to improve the overall user experience on the site.
Ensure confidentiality, security, integrity and privacy of data as top priority.
Review reported content and respond to user inquiries with high quality, speed, empathy and accuracy.
Investigate and resolve issues that are reported such as requests for account support and reports of potentially abusive content.
Any other duties and responsibilities that may be assigned to you by the management from time to time, within your category of employment in the organization and for the effective implementation, maintenance and continual improvement of the Quality Management System of TDCX.
Assist our community and help resolve inquiries empathetically, accurately and on time.
Recognize trends and patterns, escalating any issues outside company policy to the global team.

Yêu cầu công việc

Ability to work with technology well and is naturally tech savvy.
Preferable with 2 years of working experience in the related field is ideal for this position. However, fresh graduates are encouraged to apply.
Ability to multi- task and use information provided by customers to tailor responses and actions to meet specific needs.
Excellent verbal and written communication skills in English and the language of the supporting market.
Ability to handle multiple priorities, work in a fast environment, and manage their time effectively.
High affinity and cultural awareness of political and social situation regarding the relevant market or region that will be supported.
Candidate must possess at least a Diploma, Advanced/Higher/Graduate Diploma, Bachelor&039;s Degree, Post Graduate Diploma, Professional Degree, Master&039;s Degree in any field.

Quyền lợi

Attractive remuneration, great perks for foreign employees.
Comprehensive life and medical, privilege insurance, and Thailand social security insurance.
Paid leave: annual leave, sick leave, public holiday.
Relocate package: 1 way flight ticket, visa and work permit support.
World- class workspaces.
Monthly engaging activities, birthday gift and recognition programs.
Strong learning and development plans for your career growth.
Positive culture for you to “BeMore” at work.
Easy to locate area with direct access to public transport (MRT, BTS, Bus).
Be coached and mentored by experts in your field.
Join a global company, winner of hundreds of industry awards.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-07 00:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/02/2025
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
5
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Community Operations Specialist (Bangkok Based) - Mã tin đăng: 4935922. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TDCX THAILAND

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Community operations specialist tại tỉnh/thành