Concierge Agent (Nhân Viên Hỗ Trợ Thông Tin Khách Hàng)

LA FESTA PHU QUOC CURIO COLLECTION BY HILTON
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Quốc, Kiên Giang
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• to provide customers with a warm greeting and handle all incoming requests. In addition, you will be responsible to protect the hotel and its residents by monitoring who comes in and out of our premises.
• The goal is to contribute to an overall pleasant customer experience to increase our reputation and ensure sustainable growth.
• To ensure that guest luggage records are accurately maintained and all special requests are met.
• Contacts roomed guests periodically to ascertain any special needs.
• Acquire extensive knowledge of the premises and the nearby venues and businesses to make the most suitable recommendations
• Act as the point of reference for guests who need assistance or information and attend to their wishes and requirements
• Coordinates guest requests for special services or equipment with the appropriate department.
• Provides guests with information about attractions, facilities, services, and activities in or outside the property.
• To ensure that all necessary equipment are maintained properly with sufficient stock for day to day operations.
• Maintain a clean, healthy, and safety working area.
• Answer the phone and make reservations, take and distribute messages or mail and redirect calls
• Welcome customers upon entrance and confirm reservations
• Stay current and up to date with all hotel services as well as daily VIP requests and special events.
• Project a professional manner with an emphasis on hospitality and Guest service.
• Respond to complaints and find the appropriate solution
• Understand customer’s needs and provide them with personalized solutions by suggesting activities and facilities provided by the hotel
• Handles guest complaints and solve problem to the degree possible.
• Arrange events, excursions, transportation etc. upon request from hotel residents
• Provide support to Management as required, in cases of emergency.

Yêu cầu công việc

• Strong sense of principle, professional management ability, a good team player, excellent interpersonal skills, sense of decency, honest and reliable.
• Have a strong sense of responsibility and learning ability.
• At least 1 year in a supervisory level position in Concierge operation.
• Fluent in English to meet business needs.
• Secondary school education and above.
• Appreciate Hilton culture.
• Good character and ethics.
• Strictly obey the relevant laws and regulations, internal policies and implementations.

Quyền lợi

• Insurance as labor law (apply from starting date)
• 12- 14 Annual Leaves
• Relocation, home leave ticket, repatriation allowances
• Working hours: 8 hours/ day, 2 days off per week
• Heath Care Insurance (24/7)
• Accommodation, uniform, transportation, meals
• Competitive salary
• Pre- opening Service Charge
• Others benefits

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-05 08:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Concierge Agent (Nhân Viên Hỗ Trợ Thông Tin Khách Hàng) - Mã tin đăng: 4387778. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LA FESTA PHU QUOC CURIO COLLECTION BY HILTON

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây