Concierge Officer - Nhân viên hỗ trợ thông tin khách hàng

CITADINES PEARL HOI AN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Điện Bàn, Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Contacts roomed guests periodically to ascertain any special needs.
To ensure a proper use of the telephone etiquette standards.
To ensure that guest luggage records are accurately maintained and all special requests are met.
To ensure that all necessary equipment are maintained properly with sufficient stock for day to day operations.
Ensure orderliness and safety guidelines around the lobby and front door areas.
To ensure that all sections have proper coverage of staff at all times.
Maintain a clean, healthy, and safety working area.
Coordinates guest requests for special services or equipment with the appropriate department.
Makes guest reservations for the theatre and other forms of entertainment when requested. Obtains necessary tickets and provides directions to facilities.
Stay current and up to date with all hotel services as well as daily VIP requests and special events.
Project a professional manner with an emphasis on hospitality and Guest service.
Provides guests with information about attractions, facilities, services, and activities in or outside the property.
To oversee the concierge operations, doormen, bellmen, valet parking and to supervise the area ensuring that all standards and procedures are fully known and followed.
Makes guest reservations for air or other forms of transportation when requested.
Arranges secretarial and other office services.
Organizes special functions as directed by management.
Handles guest complaints and solve problem to the degree possible.
Provide support to Management as required, in cases of emergency.
Develops a strong knowledge of the hotel&039;s facilities and services and of the surrounding community.
Process and deliver messages for Guests.
Deliver and safely storage Guest luggage.
Obtains necessary itinerary tickets.

Yêu cầu công việc

Skills: Negotiation, Problem Solving, Time Management, Customer Service;
A minimum of 01 year experience in a similar role, preferably in the luxury and upscale settings
Strong organizational skills with outstanding attention to detail.
College degree in hospitality or equivalent certificate.
Outstanding interpersonal, communication skills at all levels, socially articulate in a business sense
Fluent in English

Quyền lợi

Competitive Salary and Benefit Package
Internal Career Advancement
International Working Environment

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-25 12:45:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Concierge Officer - Nhân viên hỗ trợ thông tin khách hàng - Mã tin đăng: 4215781. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CITADINES PEARL HOI AN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây