Consumer Insight Manager

CÔNG TY CP DƯỢC PHẨM PHARMACITY
Mức lương
cạnh tranh
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

ORGANIZATION AND TEAM MANAGEMENT

Create best practices for the teams in the systematic approach and ensure activities are delivered in line with these best practices (Includes SOPs, process, policies, work instructions, improvement ideas).
Cascade targets to subordinates by assigning KPIs, giving instructions, supporting for achieving the targets and ensuring performance appraisal as requested.
Build-up and develop the team, organize and assign tasks, manage the team performance; implement the employees’ competence evaluation and have professional development activities to fix gap between the current and expectation.
Strive to reach the Company&039;s Vision and live with our Core Values: Integrity – Be Cause In The Matter – Data Driven – Serve Faithfully - Customer experience.
Motivate, encourage team’s engagement and ensure a positive work environment.
Being fully connected with the team in communicating, providing essential information to create a full picture.
Deliver training of processes, procedures, work standards/instructions to subordinates, and ensure the compliance within the delegated function.

INSIGHTS & MEASUREMENT

Practice continuous improvement of measurement and research tools and methodology. Provide frequent update of new tools and approaches from world-class practices.
Lead consumer marketing researches in coordination with marketing team.
Understand customers’ business pain points and analyze our data to provide insightful reports & dashboards to our customers in collaboration with the key account team. Ensure the insights to be actionable.
Develop new products in measurement and data analysis in coordinate with key account team to contribute to business growth.
Develop measurement & research methodology in coordination with relevant departments to track effectiveness of marketing campaigns.

Yêu cầu công việc

Ability to work independently, proactive, services mindset & TEAM WORK
All usual Microsoft office programs, plus digital platforms knowledge
Great project management
Intermediate business communication and presentation skills;
Marketing research
Advanced analytical skill with business-oriented mind-set
Bachelor Degrees
Intermediate English
5 years+ of experience in market research or related industry with a focus on measurement

Quyền lợi

  • Laptop

  • Chế độ bảo hiểm

  • Du Lịch

  • Phụ cấp

  • Chế độ thưởng

  • Chăm sóc sức khỏe

  • Đào tạo

  • Tăng lương

  • Công tác phí

  • Nghỉ phép năm

  • Cập nhật gần nhất lúc: 2022-05-27 14:43:03

    Xem thêm
    Người tìm việc lưu ý:
    Bạn đang xem tin Consumer Insight Manager - Mã tin đăng: 2626589. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

    Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

    Quy mô: 100 - 200
    Trụ sở: 248A Nơ Trang Long, Phường 12, Quận Bình Thạnh

    Thông tin chung

    Ngành nghề
    Bán lẻ / Bán sỉ, Thống kê, Tiếp thị / Marketing
    Cấp bậc
    Quản Lý
    Kinh nghiệm yêu cầu
    Đang cập nhật
    Trình độ yêu cầu
    Đang cập nhật
    Số lượng cần tuyển
    Đang Cập Nhật
    Hình thức làm việc
    Đang cập nhật
    Giới tính
    Đang cập nhật
    Hạn nộp hồ sơ
    31/05/2022
    Mẫu CV đẹp

    Việc làm đề xuất liên quan

    Việc làm đã xem gần đây