CONSUMER INSIGHTS LEAD

CÔNG TY CỔ PHẦN GOOD DAY HOSPITALITY (MCDONALD'S VIETNAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

*Position Purpose:
consultancy to cross functional teams in order for them to drive actionable plans.
business opportunities for profitable growth, and is the center of business intelligence to provide
The Strategy & Insights Function helps BOD to form up the market strategy, identify and prioritize
experience and learn from one of the top global brands.
The Consumer Insights Lead reports to and helps the Head of Strategy & Insights his/her works to
achieve the functional goal. This is the ideal position for an enthusiastic candidate looking to gain
*Responsibilities:

Coach & provide guidance to other team members
Leverage cost economies of scale and time by using secondary research as well as
upon experience in qualitative, quantitative and analytical tools.
Key stakeholders: Research agencies, Menu, Marketing, Supply Chain, Operations.
Advise all departments regarding program evaluation, research design based
Taking lead of all consumer research and market intelligence works via working with market
Coordinating & Ascertainning that the initiatives are implemented properly & efficiently
market trends
Other tasks as assigned by Line- Manager
international learnings and supports and manages ad- hoc research and all information
system initiatives.
Oversee testing, validation, and delivery of key measurements on product initiatives.
research agencies and utilizing identified research tools to better understand customers/
Utilize identified research tools to better understand consumer/ market/ trends in the market

Yêu cầu công việc

*Requirements:

Have the ability to plan, organize, and structure work.
Attention to detail, highly energetic and drive for results.
Intellectual curiosity, enjoy working with numbers
Working level of written and spoken English
Self- Starter- take independent action and go beyond what the job or situation requires.
Excellent Excel skill, Good Word / PowerPoint skill
Graduated from reputable universities, specifically in Business / Finance / Statistics
Showcase good analytical and critical thinking skills- able to analyze and solve problems.
Experience in roles handling significant amounts of data which need to be simplified ideally
strategy focusing in consumer research in a market research agency or consumer market
Have at least 3 years of professional working experience in market intelligence & business
knowledge department (Quantitative research experience is required)
Open- minded, a strong passion for learning with outstanding analytical aptitude.
close to real business cases.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:12:58

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CONSUMER INSIGHTS LEAD - Mã tin đăng: 4014486. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: 3rd Floor, HM Square Building, 24A Phan Dang Luu, Binh Thanh, TP Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây