Counter Customer Service Quality Management/ Chuyên viên Quản Lý Chất Lượng Dịch Vụ Khách Hàng tại Quầy

HANWHA LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED (VIETNAM)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Report to: Quality Assurance Manager
Key Accountabilities
Quality Assurance for Counter Services (80%)

Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
Participate in on- site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.
Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.

Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)

Act as a backup resource for the CS counter team as needed.

Other Responsibilities (10%)

Work closely with the sales force.
Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
Perform other tasks as assigned from time to time.
Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).

Benefit

Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
Competitive salary (100% salary during probation).
Gifts for new comers and on special occasions
Modern facilities in the spacious office
Provide an advanced Health Medical pre- check- up from the 1st week of your probation.
15 Annual leaves
Bonus: 13th- month salary and the performance- based bonus of up to 30% of the total annual package.

Yêu cầu công việc

University/College graduate
Solid customer service experience at the counter, especially within the life insurance field.
Demonstrates accuracy and attention to detail, with strong organizational skills.
Effective communication skills: written, verbal, and listening.
Ability to contribute positively to a productive work environment: team- oriented, customer- focused, and with a positive attitude.
Ability and willingness to learn and adapt to the company’s working environment.
Willingness to travel for business as needed.
At least 2 years of experience in counter customer service processes within the life insurance industry. Experience in quality assurance (QA) or investigation of counter customer service quality is a strong advantage.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-30 03:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Counter Customer Service Quality Management/ Chuyên viên Quản Lý Chất Lượng Dịch Vụ Khách Hàng tại Quầy - Mã tin đăng: 4761721. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Chuyên viên quản lý chất lượng

HANWHA LIFE INSURANCE COMPANY LIMITED (VIETNAM)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây