CQA Engineer - Work at Dong Nai

TECHTRONIC INDUSTRIES VIETNAM MANUFACTURING COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
with all cross- functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely

RESPONSIBILITIES

Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
improvement
Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
Maintain and continuously improve TTI quality management systems
actively maintaining the expected level of quality.
verification of corrective & preventive actions.
analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
Work closely with cross- functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.

Yêu cầu công việc

College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
field.
Able to work independently and pro- actively.
Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Good communication and interpersonal skills.
Team player with positive approach.
Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-27 03:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CQA Engineer - Work at Dong Nai - Mã tin đăng: 4678907. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 9A VSIP II-A Street 27, Vietnam Singapore Industrial Park II-A, Vinh Tan Commune, Tan Uyen Town, Binh Duong Province, Vietnam.

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây