Credit Card Operation Assistant Manager

CÔNG TY TÀI CHÍNH TNHH MỘT THÀNH VIÊN SHINHAN VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 15 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job SummaryThe Job holder is in charge of Credit card system, dedicated focus on bringing feature to set up in credit card system, cooperate with internal business partners to refind requirements and defined enhancement for credit card product in card system.
Key Roles & Responsibilities
Card products and services development (50%)
− Collarboaring with related department for implement Card Payment with partners
− Analyze and improve current product features and services
− Closely collaborate with UI/UX and customer experience to delivery card services and functions on Mobile application.
− Coordinate with ICT and other departments for enhancing product & service and system
− Coordinate with Mastercard, ICT and Card operations to ensure good compliance and standard regulations.
− Transform new ideas to marketable products
− Act as project team leader to join the UAT for all new product initiatives/changes. Work with BA tean to ensure the product to meet all business requirements, include but not limit to digital onboarding platform, loan management system and card management system.
M
anage product materials (20%)
− Card plate design
− Coordinate with Branding team and vendors for marketing materials (Welcome kit, Poster, Standee, Banner)
− Card forms
− Terms and Conditions
Manage Fee and Charge (20%)
− Research and analyse competitor pricing, and propose pricing to prove sales
− Manage credit card fee and charge and implement pricing stratetegy for company’s credit card product and service
Performance report (10%)
− Other ad- hoc report as assigned by Head of Department/Divison
− Credit Card daily performance report

Yêu cầu công việc

Job Requirements
Qualification
− University Degree majored in Economics/ Finance/ Banking.
Work Experience
− Minimum 05- 06 years working experience in relevant fields.
Knowledge
− Consumer finance
− CMS, LOS, Mobile application
− Card products, Card operation
Skills
− Initiative/ creative
− Problem solving skill
− Customer service skill
− Problem solving, analytical skills
− Microsoft office
− Team work
− Able to interact with other departments, vendors
− Presentation skill
− Follow up with resolution of problems to ensure timely reponse
− Fluent in English (both written & verbal)

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:29:41

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Credit Card Operation Assistant Manager - Mã tin đăng: 4043972. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Tầng 3, Becamex Tower, 230 Đại lộ Bình Dương, Phường Phú Hoà, Thành phố Thủ Dầu Một, Tỉnh Bình Dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Ngân hàng/ Tài Chính
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 15 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây