CRM & Ecommerce Specialist (Marketing)

CIRCLE K VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Purpose
This role offers an opportunity to play a key role in both customer relationship management (CRM) and e- commerce development. You will be responsible for managing our CRM dashboard to cultivate CK Club member loyalty and managing the e- commerce platform to grow our online delivery service (CK GO).
Job accountabilities:
CRM
· Provide exceptional customer service, resolving any issues that may arise.
· Secure licenses (when required) to conduct CRM campaigns.
· Implement engaging campaigns for CK Club members, including deals, surveys, and games.
· Manage the CRM dashboard, monitor & ensure the campaign operates correctly & smoothly
· Analyse customer data and system capabilities to generate insights for the planning team.
· Assist in organizing promotional events to attract new customers.
E- COMMERCE
· Build and maintain positive relationships with existing e- commerce partners.
· Collaborate with partners and internal departments to maintain consistent and accurate representation of the Circle K menu on e- commerce platforms.
· Lead and manage co- marketing campaigns with platform partners and product suppliers.
· Develop and execute effective communication strategies to promote e- commerce services, with a focus on CK GO.
· Oversee the management and operation of the CK GO platform.
OTHERS
· Conduct market research and competitor analysis to stay informed of industry trends.
· Collaborate with line managers to enhance Circle K&039;s CRM and e- commerce platforms, aligning with strategic goals.
· Compose reports on campaign performance and business activities.

Yêu cầu công việc

· 1- 2 years of experience in a relevant field. Project management experience is a plus.
· Proficient in technology and comfortable navigating various software programs.
· Good communication skills, written and verbal, in both Vietnamese and English, and a strong customer- oriented approach.
· Strong attention to detail and a commitment to accuracy.
· Creativity and ability to develop new ideas.
· Positive attitude, problem- solving skills, and strong work ethic with a high level of integrity.
· Bachelor&039;s degree in Marketing or a related field.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-01 19:00:23

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CRM & Ecommerce Specialist (Marketing) - Mã tin đăng: 4242196. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Hồng Lĩnh Plaza, Lot 2, Street No. 9A, Bình Hưng Ward, Bình Chánh District, HCMC

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây