CRM Manager

ONE MOUNT
Mức lương
730
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

The CRM Manager is responsible for building, leading, and overseeing the entire customer relationship management strategy to maximize Customer Lifetime Value (CLTV) and drive revenue growth. You will lead a team of specialists and act as a strategic bridge between CRM and other departments to ensure all activities are implemented effectively and cohesively.
Key Responsibilities
• Team Management: Recruit, train, and manage a team of CRM specialists. Delegate tasks, support skill development, and foster a positive, goal- oriented work environment.
• Analytics & Optimization: Collaborate closely with the Data & BI departments to gain deep insights into customer behavior, customer journeys, and campaign effectiveness. Convert data insights into concrete actions to optimize CLTV and other metrics.
• Cross- functional Collaboration: Act as a strategic partner to other department heads/team leads (Sales, Product, Customer Service, Marketing) to ensure CRM activities are seamlessly integrated into the company&039;s overall operations.
• Technology & Systems: Proactively evaluate, propose, and implement new CRM technologies and tools to improve work efficiency and personalization capabilities.
• Strategy & Leadership: Develop, shape, and lead the company&039;s overall CRM strategy. Set clear goals, KPIs, and roadmaps for the team to achieve key growth metrics.
• Budget Management: Responsible for effectively managing and allocating the CRM budget to achieve the best possible ROI.
• Channel & Campaign Management: Oversee and be responsible for the effectiveness of direct customer communication channels (email, SMS, push notifications, in- app messages). Plan, approve, and optimize acquisition, retention, and reactivation campaigns based on data.
• Segmentation & Personalization: Lead the analysis, definition, and continuous optimization of the customer database segmentation strategy. Ensure all marketing activities are highly personalized to provide relevant experiences for each audience group.

Quyền lợi

Access special loan offers with competitive interest rates and flexible grace period options tailored to your financial needs.
Recognition and awards at team and organizational levels.
Laptop, screen and other needed facilities/ accounts/ tools for work
Quarterly/yearly teambuilding & engaged internal events.
13- month salary with annual performance bonus, project incentives, sales incentives (based on position)Special occasion bonus: 2.500.000VND/ year
Lunch allowance: 730.000 VND/ monthAnnual leaves: Up to 20 days/year (based on levels)
Free learning sources in Udemy, Coursera, O’Reilly platforms; internal workshop, certification sponsorship, and exclusive mentoring from C- levels
Health: Social insurance, premium health insurance, yearly health check

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-27 06:10:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 2, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CRM Manager - Mã tin đăng: 5297308. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ONE MOUNT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Crm manager tại tỉnh/thành