CRM Supervisor

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG & MỸ PHẨM DUY ANH (DAFC)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

The CRM Supervisor will be responsible for overseeing the development and execution of the CRM strategy to foster customer loyalty, enhance customer experience, and increase retention in line with the luxury positioning of DAFC and all the brands within DAFC portfolio. This role involves leveraging customer data to create personalized communication, implementing trade promotion programs and customer engagement campaigns, and managing the loyalty program to drive high- value customer retention.
Client Engagement:
• Devise and implement tailored strategies for VIP clients and various membership levels to enhance their engagement and loyalty.
• Maintain and nurture existing client relationships while actively reactivating sleeping clients.
Data Management:
• Utilize data- driven insights to segment the customer base for targeted marketing campaigns, enhancing client engagement and sales.
• Conduct thorough data analysis to identify trends, opportunities, and areas for improvement.
Client Experience Management:
• Develop and execute innovative client- focused programs and events.
• Implement initiatives that ensure consistency and excellence in the client experience across all channels.
• Collaborate closely with brand, retail, and marketing teams to optimize every touchpoint with clients, both online and in- store.
Trade Promotions & Events:
• Plan and execute generic trade promotions, such as end- of- season sales, Black Friday, Tet, and more, to drive sales and engage clients.
• Organize and manage trade events, including private sales and exclusive events, creating unique shopping experiences for our clients.

Yêu cầu công việc

Qualification:
• Bachelor’s degree
Experience
• Communication and teamwork skills
• Good thinking about data and system integration
• Proven experience in CRM, preferably within the luxury retail sector
• Customer connectedness and customer centric mindset
• Problem solving skills
• Proficiency in CRM software and Microsoft Office Suite

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-16 09:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CRM Supervisor - Mã tin đăng: 4720202. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG & MỸ PHẨM DUY ANH (DAFC)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây