CTV Customer Support (4-Hour Shift)

XIPAT FLEXIBLE SOLUTIONS COMPANY LIMITED
Mức lương
5 - 7 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Clarifying the customer&039;s complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution
Answering questions about features, documenting any technical issues, and passing them on to the product team
Responding promptly to customer inquiries
Communicating with customers through various channels such as phone, email, social media, or ticket system
Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers always.
Collecting customer information and analyzing customer needs to get insights into current/ future products or services
Develop trusted advisor relationships with key customers
Build and maintain strong, long- lasting client relationships
The interview process consists of 3 rounds+ Round 1: Writing test+ Round 2: Case Study live chat with an agent+ Round 3: Interview
Creating support tickets for the team

Yêu cầu công việc

Proficient typist and easily adapts to new software applications
Available to work shifts: 4 PM- 8 PM (Monday- > Friday)
Optimistic, enthusiastic, and people- centric focus
Great attention to detail and accuracy
Self- motivated individual who enjoys winning as a team
Good English for Writing, Reading, Listening, and Speaking (IELTS, TOEIC level equivalent to 5.5 or higher)
Great problem- solving skills and ability to collaborate
At least 1 year experience in Customer Support

Quyền lợi

Salary 5 NET- 7 NET
Bonus Holiday, Tet
Bonus: Review bonus, Feedback, Cross- upsell. Income up to 10- 12M

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-02-17 01:20:31

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CTV Customer Support (4-Hour Shift) - Mã tin đăng: 4079986. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 18, Ngõ 11, Thái Hà, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Bán thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây