CTV Customer Support Weekend

XIPAT FLEXIBLE SOLUTIONS COMPANY LIMITED
Mức lương
7 - 9 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Collecting customer information and analyzing customer needs to get insights into current/ future products or services
Answering questions about features, documenting any technical issues, and passing them on to the product team
Creating support tickets for the team
Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships
Develop trusted advisor relationships with key customers
Clarifying the customer&039;s complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution
Communicating with customers through various channels such as phone, email, social media, or ticket system
Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers always.
Responding promptly to customer inquiries
The interview process consists of 3 rounds
Round 1
: Writing test
+ Round 2:
Case Study live chat with an agent
+ Round 3
: Interview

Yêu cầu công việc

Great problem- solving skills and ability to collaborate
Available to work on Saturday and Sunday, according to management&039;s arrangement, work one of the following shifts + 8 AM- 4 PM; + 4 PM- 0 AM; + 0 AM- 8 AM (Including Monday)
At least 1 year experience in Customer Support
Good English for Writing, Reading, Listening, and Speaking (IELTS, TOEIC level equivalent to 5.5 or higher)
Proficient typist and easily adapts to new software applications
Self- motivated individual who enjoys winning as a team
Great attention to detail and accuracy
Optimistic, enthusiastic, and people- centric focus

Quyền lợi

Teambuilding 3- 4 times/year
Bonus: Review bonus, Feedback, Cross- upsell. Income up to 13M
Salary 7 NET- 9 NET

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-02-17 01:25:23

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CTV Customer Support Weekend - Mã tin đăng: 4080008. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Số 18, Ngõ 11, Thái Hà, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Bán thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
17/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây