Customer Assistant Loyalty Manager Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN MASTERISE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Objectives:
• Maintain relationships with VIP clients
• Retain customers and increases rate of re- purchase from existing customers
• Manage loyalty customers and assist to update database
• Manages and enhance rewards programs and customer retention programs for Masterise Homes.
Key responsibilities:
• Assists to manages headcount and recruitment for customer loyalty team
• Works with supervisor to ensures program is within required budgetary guidelines
• Day to day management operation of customer loyalty enquiries line.
• Day to day management of reward elements of the program as directed by supervisor
• Maintain customer loyalty database together with IT team.
• Assists in the creation of events for loyalty members together with supervisor and Marketing team
• Works with the Director of Loyalty and Head of Customer Excellence to create, manage and implement loyalty programs
• Benchmarks customer engagement within the program and implements actions to improve them
• Trains teams to ensure loyalty program is well understood within CS department and on a company level
• Creates and manages EDM’s for loyalty members
• Benchmarks effectiveness of loyalty program against sales and implements actions to improve them
• Evaluate staff performance, making report to compare and measure the effectiveness of work;
• Works with commercial to procure, order and manage gifts for customers and loyalty members

Yêu cầu công việc

Knowledge:
Qualifications:
- Major: Finance, Banking, Business Administration, Law or equivalent professional expertise
- College
- Priority: additional qualifications of Customer Service management; building/ real estate management
Specialized knowledge:
- Knowledge of CRM system, measurement of service quality
- Knowledge of customer loyalty programs and rewards programs
- Knowledge of service standards, operating procedures, KPIs
Experience:
- Management experience: 5 years
- Foreign language: English (IELTS 6.0)
- Experience in the field customer loyalty and rewards
Advanced skills:
- Quick handling situations and propose solutions for arising problems
- Excellent analytical and synthesis skills
- Evaluate operating procedures, using CRM system/ new technology skills
- Excellent communication, presentation, negotiation, persuasion skills
Core capabilities:
- Excellent leadership and management skills
- Understand customer needs skill
- Training and developing people
- Thinking, creativity and management skills, work planning

Quyền lợi

KPI Bonus, 13th month salary

Health care insurance

Company laptop/Ipad

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:08:57

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Assistant Loyalty Manager Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Masterise - Mã tin đăng: 4004023. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN MASTERISE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây