Customer Assistant Manager (Key Account Manager) - Homecare

UNILEVER VIETNAM INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 4 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Context & Purpose
Modern Trade is a strategic team within Home Care Business Unit in Unilever. We ensure that Customer plans fit with channel/customer and shoppers’ needs in order to maximize benefit for the Business Unit and our Customers.

Home Care Key Account Assistant Manager develops and executes joint business plan with SGC customers. He/she is responsible for the achievement of turn over target, the Unilever market share, the P&L of the category in Home Care business and the engagement of Unilever cross- functions with such customer groups.
Main Responsibilities
Customer Strategy and Business Plan

Spearheaded the strategic planning and flawless execution of Perfect Store KPIs, fully aligned with Unilever’s global 6Ps framework (Product, Packaging, Price, Place, Promotion, Proposition).

Develop relationship with customers

Develops the customer strategic business plan for his/her respective customer. Work out a joint customer business plan for his/her respective customer. Lead and execute Joint Business Planning according to the standards together with the customer.

Develop, implement and execute a Cell Approach plan in close collaboration with the customer, CSP and BU

Collaborated closely with cross- functional teams—particularly Supply Chain and Demand Planning—to ensure robust demand forecasting, stock availability, and seamless operations along the supply continuum.

Develop and guides implementation of customer events

Provide clear objectives and deliverables for the field team, under responsibility of Field Operation Team

Negotiation

Closes the deal with the Customer by negotiating the trade terms, trade funding, and counterparts according to the UL strategy on his/her customer

Manages overall levels of Customer Investments for his customers

Monitors Customer Performance by tracking customer contribution and market share for major categories

Yêu cầu công việc

4+ years of experience in Sales (FMGC)

Two to three roles in Customer Marketing/Trade Category Management and Account Management / Field Sales (when wanting to pursuit a Customer Development career)

Customer Facing experience combined with Brand Building experience is ideal

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-09 00:50:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
31/10/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Quan hệ đối ngoại
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Assistant Manager (Key Account Manager) - Homecare - Mã tin đăng: 5256301. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

UNILEVER VIETNAM INTERNATIONAL

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 156 Nguyen Luong Bang Avenue, Tan Phu Ward, Dist 7, HCMC

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây