Customer Care Intern

MAROU CHOCOLATE
Mức lương
4.5 triệu
Địa điểm làm việc
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Overview:
The Customer Care Intern will assist in providing outstanding support to MMV & Marou Chocolate’s customers both in Vietnam and internationally by addressing inquiries, resolving issues, and ensuring a positive customer experience.
Responsibilities:
Customer Support:

Respond to customer inquiries, questions, or complaints through various channels such as phone, email, live chat, or in- person in a timely and professional manner.
Provide accurate, clear, and concise information about products, services, and company policies to ensure customer satisfaction.

Problem Resolution:

Escalate complex or unresolved issues to relevant departments with clear documentation and context to facilitate timely solutions.
Analyze and resolve customer issues effectively, ensuring minimal disruption to the customer&039;s experience.

Product- Service Knowledge:

Stay informed about new product launches, updates, or changes to ensure accurate communication with customers.
Develop and maintain a comprehensive understanding of product features, benefits, and company policies.

Manage Customer’s data:

Record and store customer information accurately and securely, adhering to company and regulatory privacy standards.
Gather and analyze customer feedback to recommend process improvements and service enhancements.

Support for the Stores:

Act as a liaison to resolve issues between stores, other departments, and customers, ensuring a smooth workflow.
Receive and efficiently process requests related to orders and customers from stores and other departments.

Monitoring and Reporting:

Track and monitor the status of customer requests to ensure timely updates and resolutions.
Provide clear and concise reports to supervisors or relevant departments, summarizing trends, feedback, and request outcomes.

Requirements:

Collaborative: Effective in working with cross- functional teams.
Problem- Solving: Strong problem- solving abilities and a customer- centric mindset.
Studying at College or University in Business Administration, Marketing or Communications, or a related field.
Adaptable: Ability to adapt to a fast- paced work environment and handle multiple tasks simultaneously & a proactive learning mindset.
Experience with customer service platforms, e- commerce, or CMS is an advantage.
Customer- Centric: Focused on delivering an exceptional customer experience.
Fluency in English (both spoken & written)
Proficiency in MS Office (Word, Excel, PowerPoint); familiarity with CRM software is a plus.

Benefits:

Work in a dynamic, supportive and international environment with guidance from experienced mentors.
Internship allowance: 4M/ month + lunch allowance

Internship location: Maison Marou Store: 90 Xuan Thuy Street, Thao Dien Ward, Thu Duc City, HCMC.
Internship duration: Full- time for 6 months (5 days/ week). Work on rotating the morning and evening shifts.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-21 16:25:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
21/11/2025
Hình thức làm việc
INTERN
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
bachelor degree
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Thủ Đức, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Care Intern - Mã tin đăng: 5342935. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

MAROU CHOCOLATE

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer care intern tại tỉnh/thành