Customer Care Senior Specialist (Chuyên Viên Cấp Cao Chăm Sóc Khách Hàng)

PRUDENTIAL VIETNAM ASSURANCE
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer campaign & activities management:
- Improve and diversify rewards (gift/code/deal) on PRURewards to make deal more interesting and relevant to different customers needs, develop new merchant & deal to serve all kind of VIP in countrywide.
- Identify customer insight for better communication via touchpoints (directly to customer, via sales channels, via over the counter, customer service team …).
- Review and propose revised/ new process, workflow to increase the interaction & engagement rate for targeted customer groups.
- Provide action plans, proposal activities to increase the customer experiences.
- Prepare communication contents and idea for campaigns.
- Coordinate and work closely with other functions for better communication and campaign deployment/ execution.
- Analyze and identify the right targeting customer to propose campaign to improve customer satisfaction.
Reporting and data analysis:
- Gathering and analyzing data to understand your customer base and coming up with suggestions for improving the existing care plan.
- Pre and post evaluate campaigns for better proposal/ improvement plan to care customer.
- Find new opportunities within data for activities customization.

Yêu cầu công việc

Qualifications:
- Experience in customer service activities from all industry.
- At least 2 - 3 years of experience in customer service, experience in customer activities and campaign proposal and deployment.
- University degree.
Skill and knowledge:
- Ability to manage conflict, pressure.
- Demonstrate to work across the organization and drive continuous improvement.
- High agility to change (innovation mindset).
- Strategic thinking and customer excellence mindset.
- Understand Life Insurance market is an advantage.
- Communicate well in Vietnamese and English (spoken and written).

Quyền lợi

13th salary and performance bonus

21 annual leave day per year

New laptop for each employee

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-09-21 04:42:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Care Senior Specialist (Chuyên Viên Cấp Cao Chăm Sóc Khách Hàng) - Mã tin đăng: 2981962. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 2 Ben Can Giuoc Street, District 8, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, Bảo hiểm, Marketing
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/10/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây