Customer Experience and Service Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN SẢN XUẤT VÀ KINH DOANH VINFAST - THÀNH VIÊN CỦA VINGROUP (MỚI)
Mức lương
thương lượng
Địa điểm làm việc
Hải Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Reporting to the Global Customer Service & Experience Manager, you will be responsible to develop and ensure the Customer Service & Experience satisfaction of entire Vinfast showrooms and workshops including but not limited to:
- Elaborate brand training modules with Training department and supervise the roll out.
- Establish and Develop customer experience touch points and bring solutions to enhance customer satisfaction with the Company&039;s services.
- Organizing the Customer Service & Experience Audit (Soft skill) at showrooms and workshops to ensure the respect of guest experience (mystery visits).
- Conduct research to explore the best services and newest trends internationally and develop strategy to apply to local market.
- Set up the online customer satisfaction tracking system for VinFast.
- Collect and analyze comments/feedbacks from customers to identify root causes and ensure that counter-measures are taken.
- Defines standards for customer support center to ensure best assistance to customers.
- Oversee the development and implementation of company-wide initiatives that improves customer experience and brand loyalty.

Yêu cầu công việc

- Capable to make complexity simple.
- Entrepreneurial & innovation mindset; agile, fast, problem solver, building from the ground.
- Capable of organizing and implement work in systems and chain.
- Having Knowledge and skills in service training.
- Capacity to work across a global organization with multiple cultures and functions.
- Capable of working independently and in teams; Under pressure at work.
- Fluent in English.
- Minimum 2 years work experience in business related to customer experience and service in automotive industry.
- Excellent communication, negotiation, management and leadership skills.

Quyền lợi

13th month salary

Healthcare insurance

Bus

Cập nhật gần nhất lúc: 2022-10-06 03:22:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience and Service Specialist - Mã tin đăng: 3004924. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Mọi người thường tìm kiếm thêm từ khoá

CÔNG TY CỔ PHẦN SẢN XUẤT VÀ KINH DOANH VINFAST - THÀNH VIÊN CỦA VINGROUP (MỚI)

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn, Dịch vụ khách hàng, Tự động hóa/Ô tô
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
25/10/2022
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây