Customer Experience Associate - Operations, SeaMoney

SHOPEE
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job Description

Other assigned tasks from the Management team
Work closely with other sub- teams (such as BD /Campaign Ops, PMO, System Ops, etc) to have a deep understanding of product flow in order to raise any enhancements (if any)
Daily review and monitor customers’ feedback via online/offline channels (through CS tickets, social media, offline surveys, etc)
Collaborate with other stakeholders to conduct surveys on credit products: planning, preparing questionnaires, follow up on execution progress.
Review and propose the most user- friendly user flow/transfer key translation for new product features.
Creating content for social posts/in- app articles for user- education purposes.
Alert and report to up- level in case there are any issues/bugs on the app and system that may affect user experience.
Plan and prepare questionnaires for user surveys.

Requirements

Good communication skills in English and Vietnamese (verbal and written)
Strong proficiency in Microsoft Excel, Google Sheets Google Slides, etc
A fast learner who is meticulous and detail- oriented
Good team player, a positive attitude with a can- do attitude, & integrity and responsibility
Bachelor&039;s Degree in Finance/Banking/Marketing/Business Administration
At least 2- 3 years experience in customer experience/customer service position, preferably in a tech start- up (e- commerce, fintech)
Strong sense of customer service/user experience
Critical & logical thinking, problem- solving skills, flexibility in handling problems
Ability to work under pressure and analyze problems
Preferred background in Finance/Banking. Have knowledges/experiences in credit & banking, transactions & orders processing

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:50:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Associate - Operations, SeaMoney - Mã tin đăng: 4081127. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 17 Saigon Centre 2, 67 Lê Lợi, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP. Hồ Chí Minh.

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Mid-Senior Level
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây