Customer Experience Executive (Product Operation/ Process Coordinator)

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VÍ MOMO)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

You will take an important role to maintain user experiences. More particularly, you need to observe and ensure all the operation processes meet the requirements and standards from the Customer Excellence Experience & Business Unit Departments. With the high responsibility, this position would take remarkable ownership in decision making to resolve user problems.


-Monitor funnels, transactions, customer services

-Resolve problems based on Service Quality guidelines

-Ensure the operation checklist is completed as required

-Report problems over monitoring period that impact OKR, propose solution or seek solution from CEE department

-Update status of new initiatives applied

Yêu cầu công việc

-Experience multi-tasking with ability to problem solve

-Excellent interpersonal skills together with a strong customer focused approach.

-Willing to learn new skills and to adapt to new and changing technologies and environments.

-Flexibility and adaptability when working on internal or customer related projects often with short deadlines.

-Be well organised with ability to work individually and as part of a team often under pressure.

Quyền lợi

Attractive packages and commissions

MoMo Care

Team Building

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-07-02 11:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Executive (Product Operation/ Process Coordinator) - Mã tin đăng: 1407789. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng, IT phần mềm, Quản lý chất lượng (QA/QC)
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/08/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây