Customer Financial Services Representative – Senior (Nhân viên Dịch vụ Tài chính Khách hàng-Bậc cao)

CÔNG TY TNHH FEDEX EXPRESS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

What you will do
• Assist in the collection of overdue accounts by contacting customers, arranging payment plans, and ensuring follow- up actions are taken.
• Generate, distribute, and follow up on customer invoices, ensuring accuracy and timeliness.
• Ensure all financial activities and customer interactions comply with organizational policies, procedures, and relevant regulations.
• Investigate and resolve customer issues related to billing, payments, and account discrepancies in a timely and efficient manner.
• Update and maintain accurate customer account information, ensuring all data is kept confidential and secure.
• Educate customers on financial processes, payment options, and account management to enhance their understanding and satisfaction.
• Work closely with the finance, sales, and customer service teams to ensure seamless financial operations and resolve any account- related issues.
• Assist with the assessment of customer creditworthiness and the monitoring of credit limits, ensuring adherence to company policies.
• Performs other duties as assigned.
• Respond promptly and professionally to customer inquiries regarding their accounts, billing, and payments via phone, email, and other communication channels.
• Prepare and maintain detailed records of customer interactions, transactions, and resolutions for reporting and compliance purposes.

Yêu cầu công việc

You will be a great fit if you have:
• Experience: (Associate: not required / Standard: 1 year of related work experience / Senior: 3 years of related work experience, for standard and Senior, experience in a customer- facing environment is preferred.).
• Bachelor’s degree, specializing in Accounting or Finance is preferred.
• Microsoft office & PC skills; Numerical skills.
• Written & verbal communication skills in Vietnamese (Fluently) and English (at a moderate proficiency level).
• Accuracy & attention to detail;
• Team working skills.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-06 21:35:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Financial Services Representative – Senior (Nhân viên Dịch vụ Tài chính Khách hàng-Bậc cao) - Mã tin đăng: 4935503. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH FEDEX EXPRESS VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Mới Tốt Nghiệp
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
26/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây