Customer Intelligence Analyst

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are seeking a skilled and experienced Customer Intelligence Analyst to join our team. You will play a crucial role in analyzing and interpreting user behavior data to drive insights and improvements for our mobile application. You will be responsible for overseeing the collection, measurement, analysis, and reporting of mobile app analytics research to help optimize user experience and drive product – led growth.


What you will do

Proactively communicate and share research results and recommendations to colleagues and key stakeholders;
Work closely with cross- functional stakeholders in product, design, data science, marketing, and business units to provide customer and market understanding and drive research recommendation implementation;
Execute research projects that include one of the following types of research: (1) quantitative research such as tracking surveys, e.g. brand health, competitive NPS; U&A, market sizing and segmentation, campaign evaluation etc.; (2) qualitative research such as in- depth interviews, focus groups, diary studies, concept testing etc.; (3) secondary research such as competitor analysis, business model and strategy, product and marketing ideation etc;
Conduct consumer research, competitor and market analysis to answer key business, marketing and product questions, ensure report quality and timely delivery of research outputs;


What you will need

1+ years conducting market research or business consulting in research agency/ department;
Strong business acumen; an understanding of business goals, strategies and pressures while being aware of industry trends and competitive actions as a context for doing research;
Can express ideas clearly and simply; listen to others. Good data/ insights analysis / interpretation skills. Excellent written and verbal communication;
Passion for observing behavior & synthesizing insights into product design;
Good knowledge of Quantitative Methodology (statistical analysis methods such as Regression, Logistic regression, decision trees, Time series forecasting methods, etc). Proficient in SPSS, R/R Studio or other software is a plus;
Language: Chinese is a plus.
Good attitude and ability to work independently, as well as part of a team;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-14 06:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Intelligence Analyst - Mã tin đăng: 4355604. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Phát triển thị trường
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Fulltime
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây