Customer Intelligence Consultant (Contract – 01 year)

CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG TRỰC TUYẾN (VIẾT TẮT M_SERVICE)
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


What you will do

Design and manage research projects that include either one or combination of the following types of research: (1) quantitative research such as tracking surveys, e.g. brand health, competitive NPS; U&A, market sizing and segmentation, campaign evaluation etc.; (2) qualitative research such as in- depth interviews, focus groups, diary studies, concept testing etc.; (3) secondary research such as competitor analysis, business model and strategy, product and marketing ideation etc;
Follow and improve the standardization of the research process, documentation and sharing knowledge.
Work closely with cross- functional stakeholders in product, design, data science, marketing, and business units to provide customer and market understanding and drive research recommendation implementation;
Implement new, improved and/or more cost- effective marketing research tools, methods, and processes;
Plan and execute consumer research, competitor and market analysis to answer key business, marketing and product questions, ensure report quality and timely delivery of research outputs.;
Interpret data and information into clear and compelling insights that lead to actionable recommendations, able to communicate results and recommendations to key stakeholders;


What you will need

(Quantitative) Proficient with a variety of statistical analysis methods such as Regression, Logistic regression, decision trees, Time series forecasting methods, etc. Proficient in SPSS, R/R Studio or other statistical analysis software. Proficient in Oracle, SQL Server or other SQL- based platforms is a Plus;
Strong project management skills and experience guiding multiple internal and/or outsourced projects simultaneously;
Can express ideas clearly and simply; listen to others. Good data/ insights analysis / interpretation skills. Excellent written and verbal communication;
Good attitude and ability to work independently, as well as part of a team.
Ability to build collaborative relationships remotely and cross- functionally to influence strategy and decisions;
Strong foundational knowledge of qualitative or quantitative research tools and techniques;
3+ years conducting market research and/or business consulting, with an excellent command of either qualitative, quantitative methods and/or business consulting capabilities;
Strong business acumen; an understanding of business goals, strategies and pressures while being aware of industry trends and competitive actions as a context for doing research;
(Qualitative) Good moderation skills, including strong ability to relate to people at all levels and an effective/flexible communication style;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-31 01:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Intelligence Consultant (Contract – 01 year) - Mã tin đăng: 4527920. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Lầu M, Toà nhà Petroland, 12 Tân Trào, P. Tân Phú, Q.7, Tp. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Internship/Collaborator
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
23/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây