Customer Operations Executive

CÔNG TY TNHH ELSA
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Onboarding and Implementation: (25%)

Assist in the onboarding of new B2B clients with guidance from senior team members.
Ensure accurate setup of client accounts and provide initial support during implementation.

Customer Engagement: (25%)

Respond to client inquiries and concerns, escalating complex issues to senior team members.
Monitor client usage and report insights for further analysis by senior team members.

Documentation and Reporting: (20%)

Support the generation of regular reports on customer usage and satisfaction.
Maintain client records and documentation with oversight from senior team members.

Administrative Support: (20%)

Coordinate meetings, demos, and training sessions under the guidance of senior team members.
Assist in preparing proposals, contracts, and other client- related documents.

Operational Efficiency: (10%)

Participate in the development of internal processes related to customer operations.
Collaborate with cross- functional teams to implement operational improvements.

Yêu cầu công việc

Familiarity with EdTech products and the education industry is a plus.
Bachelor&039;s degree in Business, Marketing, or a related field. Proven experience incustomer service,account management, or customer operations.
Good English proficiency level
Strong organizational and multitasking abilities.
Excellent communication and interpersonal skills.

Quyền lợi

Fun energetic team; international & collaborative culture
Experience the true spirit of a fast- growing and well- funded Silicon Valley startup.
Up to 16 days leave, 1 birthday leave, 1 Christmas day.
Flexible working time (9am- 6pm Mon- Fri), hybrid working
Premium Health Insurance, Annual Health Check
ELSA Pro account
Social insurance, health insurance, and unemployment insurance for full salary.
Company trip, Company Birthday, Company Party and Happy Hour.
Competitive compensation
Opportunities to grow professionally and play a critical role to shape the next stage of the company&039;s growth.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-02-24 06:45:12

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Operations Executive - Mã tin đăng: 4108539. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: 29/11 Bùi Thị Xuân, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây