Customer Quality Engineer

CÔNG TY TNHH PREMO VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quảng Nam
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Communication- Management of production parts approval by customers.
- Manage- Management and communication of general customer requirements (general quality agreements, non- disclosure agreements, etc.)
- Ensure- quality of report make by core- team are suitable and on time
- Assist- Other tasks required to support Project/process Quality responsible.
- Perform- Address customer quality issues in a timely manner to ensure customer satisfaction. Update customers in a timely fashion regarding the status of quality issues.
- Assist- Perform internal production process audit according internal audit plan
- Challenge- Training and verification of effectiveness of Production Quality responsible for business unit products.
- Participate- Support production in customer audits.
- Report- Coordinate with Quality Managers to discuss and resolve product quality issues raised by customers.
- Organize- Inform quality management team regarding customer feedback and expectations on product’s quality.
- Advice- Establish requirements for product audit (parameters to be audited, sampling size, auditors training requirements, etc.).
- Oversee- Changes management (member of core team).
- Explain- Prepare and update all necessary quality reports as required by customers.
- Record- Management of access to customer web- based quality- related communication systems (passwords, users profiles, etc.); Internal weekly and monthly report with customer complaint data management.
- Lead- Customer representative in order to assure that customer requirements take into account internally and up to date.
- Lead- 4D/ 8D report according to work instruction.

Yêu cầu công việc

- Education: Bachelor Degree in Electronic, Electric or other related fields
- Experience: 2 years in a similar position
- Have knowledge of:
+ 6S
+ Continuously improvement
+ Documentation / record retention
- Have experience or knowledge of Awareness & Internal Auditor IATF 16949 / ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, Zoho/VEGA Flatform, Problem Solving ( A3/8D )
- Good English.

Quyền lợi

Teambuilding, khám sức khỏe định kỳ hằng năm
Lương cạnh tranh, tham gia đầy đủ chế độ Bảo hiểm
Thưởng vào các dịp lễ, tết, sinh nhật, hiếu- hỉ,...

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 12:00:37

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Quality Engineer - Mã tin đăng: 4095024. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Đường số 8, Lô 21, Khu công nghiệp Điện Nam, Điện Ngọc, Xã Điện Ngọc, Thị Xã Điện Bàn, Quảng Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
QA-QC/ Thẩm định/ Giám định
Cấp bậc
Kỹ Sư
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây