Customer Relations

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ GIÁO DỤC MAAS - MAAS EDUCATION TECHNOLOGY
Mức lương
8 - 11 triệu
Địa điểm làm việc
Quận 2, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Customer Consultation and Order Confirmation

Generate quotations, answer inquiries, suggest upgrades, and confirm orders.
Guide customers on payment and form processes.
Understand customer needs and provide tailored advice.

Order Operations

Facilitate communication among customers, writers, and Operations during order fulfillment.
Create order codes and input details; notify customers of order codes and confirmations.
Coordinate with Operations and Accounting for order and payment processes.
Handle Outlines, Drafts, and Finals between OM and customers.

Customer Care Services

Support customers from initial contact through service completion.
Ensure an excellent customer experience.
Follow care programs, suggest improvements, and reconnect with past customers.

Data Management and Internal Processes

Manage customer and order files, internal documents, and service process files.
Generate monthly CR reports and analyze data for improvement.
Conduct monthly data reconciliations with OM, Marketing, and Accounting.
Coordinate with OM and Accounting on customer refunds.

Yêu cầu công việc

Understanding consumer trends and customer service needs;
Good at English, especially reading and writing;
Thorough understanding of marketing and negotiating techniques;
Experience in CRM tools, MS Office, sales process support tools, and customer care
Bachelor’s degree in any subject is acceptable;
Self- driven and ability both working independently and in a team;
High information security awareness;
Time management skills.
1- year experience in Sales and Customer Service is preferred;

Quyền lợi

Attractive Income: up to 11.000.000 VND/month, including
+ Negotiable salary (7.000.000- 9.000.000 VND/month)
+ Parking and meal allowances
+ Incentive
13 days of annual leaves per year;
Passionate, talented, young, and driven colleagues;
Insurance following the Labor Law;
Gift or allowance for holidays, birthdays, weddings, sicknesses, etc.;
Salary review yearly;
Free snacks, tea, and coffee for a tea break regularly.
Company trips & other team- building activities;
Unlimited potential for your career growth because we are small and fast- growing;
13th- month salary bonus;

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 00:05:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Relations - Mã tin đăng: 4878689. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ GIÁO DỤC MAAS - MAAS EDUCATION TECHNOLOGY

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 2 năm
Trình độ yêu cầu
Cao Đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây