Customer Response Staff / Chăm Sóc Khách Hàng/ Tư Vấn ( Thu Nhập Không Giới Hạn)

CÔNG TY CỔ PHẦN VATECH VIỆT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Administrative Tasks:
Purchasing, importing, exporting, and shipping
Periodically updating customer lists, contact information, technical requirements, and customer- related information.
Approving payments for production- related costs (printing, outsourcing, etc.).
Writing invoices.
Making warranty cards.
Receiving and delivering dental products.
Monitoring and pushing technicians to ensure timely delivery to customers.
Communicating with dentists about their orders.
• Customer Care and Response:
Notifying customers of changes in sales personnel or contact points.
Sending monthly debt reminder notices.
Regularly communicating with customers and gathering feedback on products and services.
Sending information and introducing new programs to customers.
• Reporting:
Preparing daily reports on the number of orders, missed deadlines, remakes, and reasons.
• Business Development:
Delivering debit notes.
Conducting market research through Google or Facebook.
Visiting business partners.
Creating quantity and specific gravity files for each prosthesis manufactured.
Visiting long- term receivable customers.

Yêu cầu công việc

• Education: College degree in a related field.
• Experience: 1 year of experience in a similar position.
• Knowledge: Understanding of the dental field.
• Skills:
Strong consulting and problem- solving skills.
Excellent communication and computer skills.
• Attitude:
Passionate & can work under pressure
Proactive, positive, and progressive
Responsibility & ‘Can do” attitude

Quyền lợi

• Working Hours: 6 days/week from Monday to Saturday (Sunday off)
• Full Social Benefits: Social insurance, health insurance, etc.
• Professional Working Environment: International standard working environment with comprehensive training.
• Career Advancement Opportunities: Opportunities for advancement in related fields.
• Paid Leave: As per government regulations.
Monday- Saturday (from 8:00 AM to 5:30 PM).

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-31 09:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Response Staff / Chăm Sóc Khách Hàng/ Tư Vấn ( Thu Nhập Không Giới Hạn) - Mã tin đăng: 4764912. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: vatech CAD/CAM center | HN: Tầng 2 toà Ecolife Tây Hồ, đường Nguyễn Văn Huyên kéo dài, khu Đô thị Tây Hồ Tây, Q.Tây Hồ, Hà Nội vatech CAD/CAM center | HCM: 22-24 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Quận Bình Thạnh, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
10
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây