Customer Service

AMOREPACIFIC VIETNAM COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


Job Summary
(Main objective(s) / purpose(s) of the role)
In this role you will be responsible for serving customers by providing product, store and service information and resolving related problems
Principal Accountabilities
(All accountabilities of the role)
1. Resolve customer's enquiries in all channels
- Resolving products & services problems by clarifying with internal related parties
- CS hotline, E-mail, Homepage, SNS Customer's enquiry Feedback after internal discussion with related part
- Compliment Record and managing by greenus
2. Review customer's V.O.C
- Regularly updating customer's V.O.C by on & offline searching (e.g. Product, service, store, green us etc)
- Checking customer's opinion regulary and react when critical issue happens
- Recommending potential products or services to management by collecting customer information and needs.
Key Performance Indicators (KPIs)
(Financial and non-financial KPIs relevant to the role)
Financial KPIs:
- N/A
Non-financial KPIs:
- Overall customer satisfactory with customer service activities
- Timeliness of response to customer inquiries, complaints, etc.
- Proactiveness to follow-up with other departments to ensure customers inquiries are fulfilled/ complaints are resolved.

Yêu cầu công việc


Qualification and experience:
- Education: Business Administration / Marketing / PR (Preferred)
- English: conversational / business level.
- Computing / software: MS Office
- Experience: At least 3 years of experience in customer service. Experience in cosmetic customer service is a plus.
Personal skills and attributes:
- Customer Service
- Product Knowledge
- Quality Focus Problem Solving
- Market Knowledge
- Documentation Skills
- Analyzing information Skills
* Direct applications / approaches would be faster and more effective.
Head office: 4A Floor, Vincom Center, 72 Le Thanh Ton, District 1, HCMC

Quyền lợi





Competitive salary





Chances for overseas business trips to headquarter and regional branches





Many product vouchers on special cases


Cập nhật gần nhất lúc: 2020-01-20 17:40:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - Mã tin đăng: 1063326. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

AMOREPACIFIC VIETNAM COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Hành chánh/Thư ký, Dịch vụ khách hàng, Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
19/02/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây