Customer Service Ambassador (Fluent in Chinese)

PALAZZO CLUB (CÔNG TY LIÊN DOANH ĐẠI DƯƠNG - SHERATON SAIGON GRAND OPERA HOTEL)
Mức lương
1000 usd
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Promotes guest relations, which include providing services to customer on Mass floor who have not yet been assigned MA but they are potential customer.
Overview of Position
Duty and Responsibilities:
• On Floor:
• Provide excellent and delightful service to all potential Palazzo guests and assist them with their needs and requests.
• Answers all inquiries concerning the Tier program and explains Tier Program benefits.
• Reconciles all comps outside of point redemption.
• Handles customers retention and reactivation.
• The Customer Service Ambassador is responsible for providing excellent customer service to all customers and representing Palazzo Club in a positive and professional manner. Ambassador will be a brand representative, who creates a welcoming environment and a personal touch to each customer’s experience.
• Responsible for identify and attract potential new customers for development of high- end customers.
• Meets and greets players on the Palazzo Club floor, at special events and promotions.
• Handles all room, spa, transportation, flight reservation request from customers.
• Arranges for special services related to top tier players.
• Attending daily briefing to ensure valuable information and updates are shared among team members, including updated property information.
• Provide additional support to Transportation team at the airport to enhance the guest welcome experience, providing a sense of luxury and importance to each guest.
• Maintains a detailed record of each customer’s account.
• Manage the Palazzo Club Desk’s counters and assist with Palazzo Membership enrollment.
• Welcomes guests, provides exceptional customer service, encourages guests to enroll guests in the Membership/Tier Program.
• Responsible to handle all requests, complains and concerns of customer.
• Initiates phone contact with premium patrons to drive trips.
• Another Task:
• Telemarketing:
- Daily call customer based on the provided list from CRM (member draw, event, promotion, rebate, missing customer.
- Performs other duties as assigned.
- Internal conduct checking customer services from Palazzo service (BD’s Service, Operation’s Service, Floor environment).
- Conduct telemarketing program by quarterly based on the provided list from CRM.
- Blast SMS for free play expiration, birthday promotion and another designed promotion.

Quyền lợi

Bonus
Laptop
Healthcare

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-05 06:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
04/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Ambassador (Fluent in Chinese) - Mã tin đăng: 5311713. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Customer service ambassador tại tỉnh/thành