Customer Service Executive

CÔNG TY CỔ PHẦN TIẾP VẬN QUỐC TẾ 3A
Mức lương
15 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Execute customer’s service requirements from Bookings, Cargo movement to Data Transmission, Documentation, Invoicing and cost booking.
- Cooperate with worldwide agents to handle shipments.
- Carry out transactions with customers/ shipping lines to arrange Import and Export shipments according to the Company&039;s process.
- Problem solving in order to improve service delivery standards and minimize cost impacts.
- Handle documentation for all kinds of shipments (export and import, sea freight) until close a file. Make quotation/ Debit Note and collect the full documents as required by the company.
- Together with sales make sure for customer satisfaction and upsell service to existing customers
- Prepare periodic reports, update system timely and accurately.
- Providing timely and effective solutions: involve troubleshooting complex customer issues, collaborating with team members, sales, and operations to provide timely and effective solutions.

Yêu cầu công việc

Qualifications:

- Have knowledge of logistics or companies specializing in forwarder.
- Graduated from universities majoring in Foreign Trade, Logistics, economics, business administration or other related majors.
- Have knowledge and experience of forwarding (sea freight, air freight), import- export, transportation, customs.

Experienced:

- 1- 2 years of relevant working experience in the forwarding or import- export industry; the background for global forwarder and familiar with system will be preferable.- Priority is given to strong experience of US route both sea/air.

Skills:

- Innovative & creativity mindset to achieve better efficiency.
- Good Customer service skills with customer- oriented minded.
- Ability to work independently and under high pressure.
- Good negotiation skills.
- Strong problem- solving skills.
- Good communication and interpersonal skills.

Quyền lợi

Summer trip
13th monthly salary
Bonus KPI based on the business situation.
12 days annual leave for 12 months working.
Health care insurance
Other benefit base on Company Policy

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-22 18:35:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive - Mã tin đăng: 4033185. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 50 - 100
Trụ sở: Tầng 4 Tòa N3 - N4, Số 59 Láng Hạ, Thành Công, Đống Đa, Hà Nội, Đống Đa

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
21/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây