Customer Service Executive

GOT IT VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Reporting to: Customer Service Manager
Company Overview
At Dayone, we offer more than just an internship; we provide a platform for growth, where you will gain hands- on experience in a fast- paced, dynamic environment. As an intern, you&039;ll have the chance to work with industry leaders, develop your skills, and contribute to meaningful projects that make an impact. If you&039;re passionate, eager to learn, and ready to take on challenges, we want you on our team. Apply now and start your journey with us today!
Scan It brings OCR and EKYC technology to the forefront of branding and marketing, enabling clients to promote and grow their customer base, manage their loyalty platforms, and drive sales. Scan It makes consumer shopping rewarding and fun, whilst growing customer loyalty.
Dayone is the company of Got It (2015) and Scan It (2023) and Dayone has joined hands with SEA’s Loyalty leader to launch a new Loyalty platform Buzz It (2024).
Established in 2015, Got It is the original, largest, and most trusted digital voucher, loyalty, and gifting solutions platform in Vietnam. Got It distributes well over one million vouchers monthly on behalf of its thousands of clients. Digitalizing gift solutions to meet diverse needs: attractive campaigns, partner gifts, agent compensation, client acquisition, promotional gifts, employee care, etc.
Buzz It is a comprehensive loyalty platform with customization capabilities to meet diverse needs of businesses. Buzz It brings an end- to- end solution from developing the front end, building specific loyalty programs, to integrating systems and delivering Got It gifts and Scan It campaigns.
What you need to do
Support:

Other team support in Merchant’s events.
Survey Customer satisfaction, and collect customer feedback on our service and brand.
Receive information & support Customer/Merchant via multi channels Hotline, Fanpage, Email,...
Random check the store to ensure the knowledge and services of the store about Got It.

Training:

Plan and execute training for the CS team based on the company&039;s requirements.
Plan and execute training for merchants&039; CS Team based on the company&039;s requirements.

What you should have

Willing to work on shift (between 7:30 am to 11 pm).
At least 2+ years of experience in relevant positions, preferably in Hotline/Call Center.
Can work under great pressure.
Good in Office software.
Good verbal and written English is a plus.
Proactive, positive, and patient.

Why you&039;ll love working here
At Got It, we invest in people who grow with us — and foster a culture that values both personal and professional development.

Opportunities to learn and grow through internal training, rotation, and career advancement.
ESOP program – grow together and share in the company’s achievements.
Annual salary review based on performance.
Comprehensive healthcare with Bao Viet and full statutory benefits.
Full gross salary during probation.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-10 18:55:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
11/12/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
high school
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive - Mã tin đăng: 5388464. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

GOT IT VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây