CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE

Mức lương
$ 15 tr - 25 tr vnd
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc


About Autonomous


From a small apartment in NYC to 10 locations around the world


Rewind to 2014: A small group of tinkerers in a tiny apartment in Hell’s Kitchen, New York shipped the first SmartDesk to their first Kickstarter backers.


2018: we power 110,000+ companies in over 60+ countries, the SmartDesk is AI, and we are reimagining not just workspaces, but workplaces. What happens when you reach across the world and create a borderless, decentralized, autonomous organization.


Our global offices - California, Saigon, Shenzhen, Amsterdam, New York - share the same DNA. Autonomous belongs to dreamers, risk-takers, engineers, and artists dedicated to breaking down ideas and building them up again - bolder and better.


The Job


Responsibilities


· Communicate knowledge of all products to customers to support customers to choose the most suitable product and order products


· Take care of inbound sales requests of US customers


· Provide high-level customer service and responded to service inquires.


· Maintain relationships with customers by providing support, information, and guidance; recommending new products


· Log new customer information and varied sales data for existing customers in computer database


Yêu cầu công việc


Requirements


·         Bachelor’s degree preferred


·         2+ years’ direct or online phone customer services' experience


·         4+ years’ retail experience a plus


·         Fluent in English (4 skills). Getting English certificate (IELTS, TOEFL...) is a plus


·         Hardworking & detail-oriented


·         Always be curious. Always learning


Team Culture Requirements


·         Willingness to learn new programming languages, tools, and technologies


·         You must be a fast and thorough learner, capable of systematically inquiring into new technologies and their foundations. Think and rethink, from the ground up


·         Able to constantly challenge yourself to stay on top of your game and upgrade yourself every day.


The essentials



  • Above-market salary and bonuses

  • 13th month salary

  • Total health care benefits for you and your spouses and children

  • Standing desk, ergonomic chair

  • Computers of your choice (Macbook Pro or Linux)

  • Healthy, freshly prepared lunch

  • We play soccer every Friday!

  • Team outing & company retreat

  • Travel internationally to conferences needed


Quyền lợi

  • Chế độ bảo hiểm

  • Chế độ thưởng

  • Đào tạo

  • Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2020-06-03 10:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin CUSTOMER SERVICE EXECUTIVE - Mã tin đăng: 1352001. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/07/2020
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây