Customer Service Executive - Chinese Speaking

HIM LAM INTERNATIONAL SCHOOL - TRƯỜNG QUỐC TẾ HIM LAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bắc Ninh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Duties
Customer Service

Co- operate with all other departments to resolve requests and/or complaints from customer
Work on Customer Networks, Relation Activities. Build and maintain close relationships with both new and existing customers
Report number of prospective customers and take note all unresolved concerns and obstacles from parents daily, weekly and monthly.
Promote and maintain the company’s image by delivering high quality of professional customer service. Follow up closely with customers, make sure all information of key benefits and features of the service are delivered.
Work on Customer Services Engineering and Design to standardize and Improve Service Quality.
Support in creating the complaints management protocol
Receive customers’ requests from all sources (email, phone call, messages, face- to- face, ...) then address to Customer in line with Company policies and search for customers’ satisfactory.
Strictly follow company protocol of customer support, child protection as well as complaints management

Sales

Ready to join events, conferences, workshops, … to connect with potential customers and promote company’s brand
Being able to introduce and consult customers (both B2B and B2C) about the company services confidently and efficiently via all channels (face- to- face meeting, email, messages, calling, …)
Fully understand the company products & services through trainings and company’s materials
Provide the most updated consultation and promotion policy to customers and ensure the accuracy of information delivery
Record all customer and sales data on the company system to receive commission for successful deals.

Interpreting/Translating

Being in charge of interpreting/translating between Chinese – Vietnamese when needed
Chinese – English is a big plus

Administration and Others:

To do other related works and activities as required
Support for other tasks as per requirement from Line Manager.

Yêu cầu công việc

Requirement
Education

Bachelor Degree in Business Administration, Economics, Foreign Language or in other related fields

Experience

Previous working experience with Chinese community is a big advantage
Minimum of 1- 2 years of experience in Sales/Marketing, preferably in service industries
Previous sales experience in Education industry is a strong plus

Skills & Knowledge

Experience using problem- solving and analytical skills to solve business problems and drive process improvements
Quick learner and interested in learning
Excellent communication and negotiation skills
Good at verbal and written Chinese; minimum HSK5
Strong focus on customer satisfaction
Has ability to work independently in a fast- paced environment

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2023-12-12 14:55:47

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive - Chinese Speaking - Mã tin đăng: 3925784. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

HIM LAM INTERNATIONAL SCHOOL - TRƯỜNG QUỐC TẾ HIM LAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/01/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây