Customer Service Executive (Food Testing Service)

TÜV SÜD VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Follow the samples status from subcontract, invoicing & payment to sub contract
Handle the payment status of the customers
Manage and arrange the schedule for inspector/ technician implementation.
Liaise with customers/ technician on sample submission, Classify the samples + application form, confirm test parameters, prepare the necessary documents and pass to lab technician for testing.
Maintain and upkeep laboratory/ inspector records and documentations
Prepare test/ inspection reports to customers and manager as well as perform other related administration work
Report all activities to Manager
Monitor and track the progress of the jobs by following up the technician/ inspector for samples and test/ inspection result.
Interface/ Co- ordinate with customers, sales and technician to provide the services meets customer’s needs .
Follow LMS program
Other duties relevant to this level assigned by manager
Do invoice request and send to Account Dept to issue invoice
Take over the sales package (quote/contract signed, contract review) from sales people
Interface with customer job status and handle enquiries

Yêu cầu công việc

Result and service- orientated individual who possesses initiative and good communication skills
Office computer skills (Excel, Word, Powerpoint), Back- Office work skills
A proactive team player but with the ability to work independently in challenging projected and timelines
English communication with B level or equivalent
Knowledge of testing and ISO17025 is an advantage
Bachelor’s Degree in Chemistry or its equivalent

Others (Benefit):

Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)
13th- month salary, bonus based on performance and business result
Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
Ad- hoc staff engagement events, team- building activities, company trip
Free parking (bicycle, motorbike, car)
15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
Working in an international dynamic and friendly environment

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-02 11:25:25

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive (Food Testing Service) - Mã tin đăng: 4243681. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TÜV SÜD VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây